Gå til innhold

Gamer.no åpner seksjon uten e-sportinnhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker denne funksjonen ekstremt velkommen. Ingenting imot esport, det bare interesserer meg ikke, men utgjør en så stor andel av artiklene. Såpass at jeg vurderte å foreslå det samme.

EDIT: Vel, i stedet for å fjerne det ene eller andre, så skulle jeg ønske det var en funksjon innebygd i forumet at det gikk an å velge vekk både tråder og hele seksjoner/underseksjoner.

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

Kunne dere også fjerne eksport fra "diskuteres nå" under denne fanen også?

Er du seriøs nå?

100%. Lei tråder om folk som søker lag. Skal vi først få et esportfritt alternativ så burde det være helt fritt

 

Det blir for dumt. De trådene dukker bare opp på forsiden og de fortjener like mye plass som f.eks. de idiotiske off-topic/humor trådene. "Søker lag" kommer sjelden opp da det er lite kommentarer i dem og de forsvinner med en gang nok tråder har fått nok svar.

 

Et alternativ som har blitt nevnt en del er muligheten for å filtrere hva som dukker opp på forsiden og det er den mest rettferdige løsningen. En tråd er ikke mer verdt enn en annen rett og slett fordi man må ta hensyn til alle brukerne og noen liker ditten andre liker datten :)

 

Edit; Jeg er også lei "søker lag" trådene, men rett skal være rett uansett hva mine personlige preferanser er.

Endret av Soseks
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor mange abonnenter har denne donasjonsordningen tiltrukket seg så langt?

 

For øvrig; Om jeg hadde kommet som utenforstående inn på en spillside og sett kategorien "uten sport", så hadde jeg umiddelbart trodd det var en kategori uten spill som FIFA, NBA, Football Manager, osv. Men så besøker jeg heller aldri spillsider som handler om e-sport i det hele tatt, så det er mulig det bare er meg. ;)

Lenke til kommentar

Endelig, og om dere får muligheten til å filtrere vekk esporten på facebook sidene deres også så skal jeg vurdere å slenge en like deres veg også.

 

HEI, JEG GIDDER IKKE BESTILLE VG I POSTEN FORDI DET KOMMER EN SPORTSSEKSJON OG DET VIL JEG IKKE LESE.

 

/OUT

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Endelig Gamer.no Esport er noe kjedelig tull som bare spesielt intreserte bruker tid på..... Tumbs up

Jeg synes ikke det er noe tull for bare spesielt interesserte. Det er å dra det litt for langt etter min mening. Jeg har ikke noe imot at det er rapporteres om enkelte høydepunkter og slikt. Men de siste årene har det vært vel mye fokus på e-sport på Gamer.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Endelig Gamer.no Esport er noe kjedelig tull som bare spesielt intreserte bruker tid på..... Tumbs up

Jeg synes ikke det er noe tull for bare spesielt interesserte. Det er å dra det litt for langt etter min mening. Jeg har ikke noe imot at det er rapporteres om enkelte høydepunkter og slikt. Men de siste årene har det vært vel mye fokus på e-sport på Gamer.no

 

 

Å kalle det noe tull er kanskje å dra det litt langt, men fokuset på esport har gjort at jeg styrer unna en del nettsider som feks gamer.no.

Lenke til kommentar

Dette vil jeg gjerne ta meg tid til å takke dere for. Jeg er ikke spesielt interessert i e-sport, selv om jeg kan se at det har en appel spesielt rettet mot den litt yngre garde. Jeg synes det redaksjonelle inholdet tilknyttet spill er av enestående karakter, men syns det ble litt vel mye e-sportfokus den senere tid.

 

Takk for at dere står på, Gamer.no med stadige forbedrelser og kvalitetsstoff.

 

You rock!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...