Gå til innhold

Gamer.no åpner seksjon uten e-sportinnhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supert! Dette er noe jeg har tenkt på flere ganger, og som også har drevet meg mer over til internasjonale sider med mindre fokus på e-sport. Jeg setter stor pris på dette, og kommer definnitivt til å benytte meg av denne undersiden!

 

Edit: Men det hadde vært fint om siden var tilgjengelig... Link leder ikke til noen side; Det er nok en "e" for mye der...

Endret av Nazgarot
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Supert! Dette er noe jeg har tenkt på flere ganger, og som også har drevet meg mer over til internasjonale sider med mindre fokus på e-sport. Jeg setter stor pris på dette, og kommer definnitivt til å benytte meg av denne undersiden!

 

Edit: Men det hadde vært fint om siden var tilgjengelig... Link leder ikke til noen side; Det er nok en "e" for mye der...

 

Visste at det var noe jeg hadde glemt! :p Takk, det er fikset nå. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det gikk fort.

 

Jeg stusser litt over at man valgte løsningen med en "uten e-sport"-fane i menyen, fremfor å bare samle alt av e-sport under en egen fane. Dvs. at kategoriene defineres utfra hva som er der, snarere enn hva som ikke er det. De fleste nyhetsaviser har f.eks. en fane som heter "innenriks" og ikke "uten utenriks".

 

Skjønner den. Navnet ble gitt siden dette var nøyaktig det som ble spurt om: en side/filter som ikke hadde e-sport.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er svært imponert over over dette steget. Viser at dere absolutt er interessert i leserne og viser at dere lytter.

Nå har jeg ikke abonnert ennå, men kan være jeg gjør det rett og slett av "sympati", da jeg sjeldent leser hele saker da det blir litt mye å lese.

Kunne dere tenke dere å legge til en funksjon som gjør at tekst blir lest opp for en? Det hadde vært en fantastisk ting å kunne bruke på akkurat lengre artikler, da jeg er ganske sikker på at jeg ikke er den eneste som sliter litt med dette.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Så bra! Jeg har de siste årene flyktet til andre sider pga e-sport innholdet som ikke har interessert meg. Det som har holdt meg tilbake er forumet.

 

Jeg har også et ønske om at det samtidig skal bli mer fokus på gaming i VR. Synes ofte dekningen har vært litt dårlig. Men jeg kan også skjønne hvorfor siden det fortsatt er en nisje og dyrt for mange. Men det begynner å bli billigere, flere aktører f.eks Microsoft og deres patnere og massevis av spill så klart.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...