Gå til innhold

Playerunkown's Battlegrounds har satt historisk Steam-rekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har de slutta å banne folk fordi streamers whiner over at folk kikker på streamen deres og jakter dem ned?

aldri vært noe problem, med mindre man er en av de nubsa som ghoster streamers  :wee:

 

 

Vel, å ødelegge for streamers er en samfunnstjeneste, men det har ikke noe med poenget mitt å gjøre. Det er vanskelig å bevise at det blir gjor, så mange blir bannet uten grunn etter hva jeg har lest.

Lenke til kommentar

Ser seriøst ikkje appealen i dette spillet, er jo strengt tatt det tørreste gameplayet jeg har sett og totalt tappet for kreativitet. Ingenting ved dette spillet er nyskapende, ei heller gjør det jobben bra det spillet prøver på. I tillegg til at utvikleren er en sytegutt og streamslikker gjør ikkje ting bedre. Pluss mikrotransakjoner i en early access versjon, alt som er galt med spill industrien blir gjort av blue(a)hole.

 

Edit:typo

Endret av Discord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser seriøst ikkje appealen i dette spillet, er jo strengt tatt det tørreste gameplayet jeg har sett og totalt tappet for kreativitet. Ingenting ved dette spillet er nyskapende, ei heller gjør det jobben bra det spillet prøver på. I tillegg til at utvikleren er en sytegutt og streamslikker gjør ikkje ting bedre. Pluss mikrotransakjoner i en early access versjon, alt som er galt med spill industrien blir gjort av blue(a)hole.

 

Edit:typo

 

PUBG er en av få om ikke eneste shooter hvor du faktisk kan bruke din kreativitet for å vinne helt uten å faktisk fyre av et eneste skudd. Du lander på ei massiv øy blant 99 andre spillere og du har 100% frihet utenom å forholde seg til sirkelen som blir mindre og mindre. Kona er ingen gamer, hun har aldri rørt et fps i hele sitt liv. Hun har 5 Wins solo nå og hun syns det er fantastisk morro nettopp pga kreativiteten og at du må bruke hodet for å vinne, ikke aim. 

 

2 millioner spiller dette hver eneste dag, det er det en solid god grunn til! :p Spillet er fantastisk morro og man går sjeldent lei.

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser seriøst ikkje appealen i dette spillet, er jo strengt tatt det tørreste gameplayet jeg har sett og totalt tappet for kreativitet. Ingenting ved dette spillet er nyskapende, ei heller gjør det jobben bra det spillet prøver på. I tillegg til at utvikleren er en sytegutt og streamslikker gjør ikkje ting bedre. Pluss mikrotransakjoner i en early access versjon, alt som er galt med spill industrien blir gjort av blue(a)hole.

 

Edit:typo

Samme som mesteparten av de andre spillene på topp 10 listen alstå.

Lenke til kommentar

Ser seriøst ikkje appealen i dette spillet, er jo strengt tatt det tørreste gameplayet jeg har sett og totalt tappet for kreativitet. Ingenting ved dette spillet er nyskapende, ei heller gjør det jobben bra det spillet prøver på. I tillegg til at utvikleren er en sytegutt og streamslikker gjør ikkje ting bedre. Pluss mikrotransakjoner i en early access versjon, alt som er galt med spill industrien blir gjort av blue(a)hole.

 

Edit:typo

 

Nå er det vel ingen microtransaksjoner i spillet? Det var det i en kort periode for å betale for en turnering, men de er ikke tilgjengelig lenger... Nå er det kun steam market place du får kjøpt noe, men da må du også slenge Team Fortress 2, CS og en hel haug men andre spill i samme kategori... Selv har jeg tjent meg noen hundre kroner på å selge klær som jeg låser opp i gratis boksene... Og det man kan kjøpe til spillet er rent kosmetisk, med andre ord, med mindre du er veldig fan av å bytte digitale klær så koster det ikke en krone...

Lenke til kommentar

 

Ser seriøst ikkje appealen i dette spillet, er jo strengt tatt det tørreste gameplayet jeg har sett og totalt tappet for kreativitet. Ingenting ved dette spillet er nyskapende, ei heller gjør det jobben bra det spillet prøver på. I tillegg til at utvikleren er en sytegutt og streamslikker gjør ikkje ting bedre. Pluss mikrotransakjoner i en early access versjon, alt som er galt med spill industrien blir gjort av blue(a)hole.

 

Edit:typo

 

Nå er det vel ingen microtransaksjoner i spillet? Det var det i en kort periode for å betale for en turnering, men de er ikke tilgjengelig lenger... Nå er det kun steam market place du får kjøpt noe, men da må du også slenge Team Fortress 2, CS og en hel haug men andre spill i samme kategori... Selv har jeg tjent meg noen hundre kroner på å selge klær som jeg låser opp i gratis boksene... Og det man kan kjøpe til spillet er rent kosmetisk, med andre ord, med mindre du er veldig fan av å bytte digitale klær så koster det ikke en krone...

Samme kategori? TF2 fikk mikrotransaksjoner da det ble F2P, mange år etter utgivelsen av selve spillet. PUBG derimot er et half-assed kodet spill, med mikrotransaksjoner, i en versjon som knapt kan kalles alpha.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...