Gå til innhold

Gran Turismo Sport-demoen er tilgjengelig nå, men kun i kort tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker jeg venter på fullversjonen.

Fikk collectors ed. til 548,- på Elkjøp i fjor og har ikke tenkt på klage på det.

Har ikke fulgt med på spillet så har ikke noen forventninger, men håper jo at det blir bra.

Går i Forza 7 om dagen og det er ikke så verst.

 

Dette spillet er helt fantastisk når det gjelder grafikk og lyd. Er ikke så opptatt av simulator kjøringen, men liker man slikt så er det perfekt.

Virker som et spill som er laget av folk som elsker biler.

Lenke til kommentar

@ Gamer.no!

Har dere tenkt å se på Project Cars 2?

Virker som PC2 gjør det bra gjevnt over og overrasker de fleste, mens jeg mener at PC2 sliter med akkurat de samme problememne som det første spillet.

Da tenker jeg først og fremst på en fremdeles elendig ai som ødelegger for alle som bare vil spille enspiller. Online racing er like tragisk som alle andre racing spill med åpen lobby.

Jeg kunne tenkt meg å se hva dere mener om PC2.

Lenke til kommentar

 

Tenker jeg venter på fullversjonen.

Fikk collectors ed. til 548,- på Elkjøp i fjor og har ikke tenkt på klage på det.

Har ikke fulgt med på spillet så har ikke noen forventninger, men håper jo at det blir bra.

Går i Forza 7 om dagen og det er ikke så verst.

 

Dette spillet er helt fantastisk når det gjelder grafikk og lyd. Er ikke så opptatt av simulator kjøringen, men liker man slikt så er det perfekt.

Virker som et spill som er laget av folk som elsker biler.

Hva slags bilspill har du spilt før? Ang lyd og grafikk syns jeg det helt motsatte :(

Lenke til kommentar

 

 

Tenker jeg venter på fullversjonen.

Fikk collectors ed. til 548,- på Elkjøp i fjor og har ikke tenkt på klage på det.

Har ikke fulgt med på spillet så har ikke noen forventninger, men håper jo at det blir bra.

Går i Forza 7 om dagen og det er ikke så verst.

 

Dette spillet er helt fantastisk når det gjelder grafikk og lyd. Er ikke så opptatt av simulator kjøringen, men liker man slikt så er det perfekt.

Virker som et spill som er laget av folk som elsker biler.

Hva slags bilspill har du spilt før? Ang lyd og grafikk syns jeg det helt motsatte :(

Driveclub, forza, dirt, need for speed, project cars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...