Gå til innhold

Gran Turismo Sport-demoen er tilgjengelig nå, men kun i kort tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker jeg venter på fullversjonen.

Fikk collectors ed. til 548,- på Elkjøp i fjor og har ikke tenkt på klage på det.

Har ikke fulgt med på spillet så har ikke noen forventninger, men håper jo at det blir bra.

Går i Forza 7 om dagen og det er ikke så verst.

 

Dette spillet er helt fantastisk når det gjelder grafikk og lyd. Er ikke så opptatt av simulator kjøringen, men liker man slikt så er det perfekt.

Virker som et spill som er laget av folk som elsker biler.

Lenke til kommentar

@ Gamer.no!

Har dere tenkt å se på Project Cars 2?

Virker som PC2 gjør det bra gjevnt over og overrasker de fleste, mens jeg mener at PC2 sliter med akkurat de samme problememne som det første spillet.

Da tenker jeg først og fremst på en fremdeles elendig ai som ødelegger for alle som bare vil spille enspiller. Online racing er like tragisk som alle andre racing spill med åpen lobby.

Jeg kunne tenkt meg å se hva dere mener om PC2.

Lenke til kommentar

 

Tenker jeg venter på fullversjonen.

Fikk collectors ed. til 548,- på Elkjøp i fjor og har ikke tenkt på klage på det.

Har ikke fulgt med på spillet så har ikke noen forventninger, men håper jo at det blir bra.

Går i Forza 7 om dagen og det er ikke så verst.

 

Dette spillet er helt fantastisk når det gjelder grafikk og lyd. Er ikke så opptatt av simulator kjøringen, men liker man slikt så er det perfekt.

Virker som et spill som er laget av folk som elsker biler.

Hva slags bilspill har du spilt før? Ang lyd og grafikk syns jeg det helt motsatte :(

Lenke til kommentar

 

 

Tenker jeg venter på fullversjonen.

Fikk collectors ed. til 548,- på Elkjøp i fjor og har ikke tenkt på klage på det.

Har ikke fulgt med på spillet så har ikke noen forventninger, men håper jo at det blir bra.

Går i Forza 7 om dagen og det er ikke så verst.

 

Dette spillet er helt fantastisk når det gjelder grafikk og lyd. Er ikke så opptatt av simulator kjøringen, men liker man slikt så er det perfekt.

Virker som et spill som er laget av folk som elsker biler.

Hva slags bilspill har du spilt før? Ang lyd og grafikk syns jeg det helt motsatte :(

Driveclub, forza, dirt, need for speed, project cars.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...