Gå til innhold

ANMELDELSE: Forza Motorsport 7


Anbefalte innlegg

 

Ja, man kan jo diskutere frem og tilbake fordeler og ulemper med systemet, men jeg er ikke så imponert over en analyse som kommer til konklusjonen "utelukkende positivt" og "gir flere muligheter", om et sånt system. Det virker ikke spesielt gjennomtenkt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det får da være måte på. Han slakter et reward system for å ikke gi spilleren nok credits. De hiver jo credits etter deg og har gjort det side Forza 5. Selv om man ser at mikro transaksjoner antagelig så kan man også nevne at i Forza 6 kunne man kjøpe en hvilken som helst bil for "tokens" som man kjøpte for ekte penger. Tokens er borte.

 

Så galt er det da ikke. Han er jo bekymret for hele spill delen av MS.

 

Man trenger ikke å bry seg om loot crates i hele tatt.

 

Sorry for at du ble med atw

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

For en som ikk har kjørt Forza siden Forza 3 på Xbox, hva mener folket? Forza Horizon 3 eller Forza 7?

 

Jeg vil spille på PC, men føler jeg har falt helt av lasset hva angår Forza.

 

Enkelt. Vil du kjøre på bane eller i en åpen verden. Jeg foretrekker bane og å kunne lære banen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

De som mener det børr være lettere å tjene penger enn det er i forza 7 er vertfall ikke ute etter samme spill opplevelsen som meg. At du må jobbe litt for å få råd til drømme bilen er jo halve morroa om du spørr meg.

 

Personlig synes jeg det er en lite interessant del av bilspill. Tvinges til å gjøre det samme om igjen for å kunne kjøre forskjellige biler, jeg trodde bilkjøring var appellen i bilspill?

 

AtW

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det er en lite interessant del av bilspill. Tvinges til å gjøre det samme om igjen for å kunne kjøre forskjellige biler, jeg trodde bilkjøring var appellen i bilspill?

 

AtW

Vist du ikke har noen mål å jobbe mot forsvinner vertfall svært mye av motivasjonen for meg. Dette gjelder de fleste spill uavhengig av sjanger.

Lenke til kommentar

 

Personlig synes jeg det er en lite interessant del av bilspill. Tvinges til å gjøre det samme om igjen for å kunne kjøre forskjellige biler, jeg trodde bilkjøring var appellen i bilspill?

 

AtW

Vist du ikke har noen mål å jobbe mot forsvinner vertfall svært mye av motivasjonen for meg. Dette gjelder de fleste spill uavhengig av sjanger.

 

 

Jeg synes bare ikke å "repetere oppgaver for å grinde penger" er noe særlig til mål i bilspill. Om kjøringen i seg selv ikke har noe nevneverdig mål som man er opptatt av, så har spillet feilet litt sånn jeg ser det.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes bare ikke å "repetere oppgaver for å grinde penger" er noe særlig til mål i bilspill. Om kjøringen i seg selv ikke har noe nevneverdig mål som man er opptatt av, så har spillet feilet litt sånn jeg ser det.

 

AtW

Nå vet jeg ikke om du har spilt forza 7 eller noen av forza spillene som har konnet ut på current gen. Men selvfølgelig om det var en grindfest hvor du blir stuck med golf å må kjøre i timesvis med denne alene for å få råd til noe gøyere hadde det ødelagt opplevelsen. Men etterhvert som du spiller og levler opp kaster de penger på deg og ved hver level up får du tilbydt en gratis eller svært prisredusert bil du kan plukke opp. Hvert løp i karriere modusen varierer veldig på bil klasse og løpstype i tillegg. Jeg har aldri oppfattet det som noen grind i det heletatt. Men om du har øye for en spesiell bil, som for min del vertfall dreier seg om litt eldre Lamborghinier blir det hele langt mer belønnende når du omsider får spart opp nok penger til å kjøpe den og får tatt den ut på banen :D

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt et Forza Motorsport spill siden 4'ern, men jeg er en stor fan av Forza Horizon serien. Der tar det i hvert fall ikke lang tid før man får tak i den bilen man har lyst på. Men hvis man ønsker å fylle garasjen med fartsmonstre krever det selvfølgelig 

 

 

 

Personlig synes jeg det er en lite interessant del av bilspill. Tvinges til å gjøre det samme om igjen for å kunne kjøre forskjellige biler, jeg trodde bilkjøring var appellen i bilspill?

AtW


Vist du ikke har noen mål å jobbe mot forsvinner vertfall svært mye av motivasjonen for meg. Dette gjelder de fleste spill uavhengig av sjanger.

 

 

Jeg synes bare ikke å "repetere oppgaver for å grinde penger" er noe særlig til mål i bilspill. Om kjøringen i seg selv ikke har noe nevneverdig mål som man er opptatt av, så har spillet feilet litt sånn jeg ser det.

 

AtW

 

Jeg liker å sammenligne bilspill av typen Forza Motorsport / Gran Turismo med Pokemon. 

Du kan spille gjennom single playeren, samle noen dusiner biler/pokemons, og få en fullverdig opplevelse. Du kan også spille videre og samle alle bilene/pokemonene, men det krever grinding.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm nå ble jeg egentlig mest usikker. Jeg liker nok best å kjøre på bane. Free roaming bilspill apellerer ikke. Da ville jeg i så fall kunne gått ut av bilen og gjort andre ting også, som i GTA.

 

Usikkerheten ligger i: Forza 7, i det hele tatt?

Får sette meg ned og se på noe gameplay og mer hands on videoer.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt et Forza Motorsport spill siden 4'ern, men jeg er en stor fan av Forza Horizon serien. Der tar det i hvert fall ikke lang tid før man får tak i den bilen man har lyst på. Men hvis man ønsker å fylle garasjen med fartsmonstre krever det selvfølgelig 

 

 

 

Personlig synes jeg det er en lite interessant del av bilspill. Tvinges til å gjøre det samme om igjen for å kunne kjøre forskjellige biler, jeg trodde bilkjøring var appellen i bilspill?

 

AtW

Vist du ikke har noen mål å jobbe mot forsvinner vertfall svært mye av motivasjonen for meg. Dette gjelder de fleste spill uavhengig av sjanger.

 

 

Jeg synes bare ikke å "repetere oppgaver for å grinde penger" er noe særlig til mål i bilspill. Om kjøringen i seg selv ikke har noe nevneverdig mål som man er opptatt av, så har spillet feilet litt sånn jeg ser det.

 

AtW

 

Jeg liker å sammenligne bilspill av typen Forza Motorsport / Gran Turismo med Pokemon. 

 

Du kan spille gjennom single playeren, samle noen dusiner biler/pokemons, og få en fullverdig opplevelse. Du kan også spille videre og samle alle bilene/pokemonene, men det krever grinding.

 

Ja, personlig foretrekker jeg å ikke grinde, og et stort utvalg av biler å kose seg med. Skulle ikke tro det var så uvanlig om man like å kjøre bil i bilspill, men jeg er kanskje litt spesiell?

 

AtW

Lenke til kommentar

Visst man ikke vil grinde, utnytt glitcher eller andre ting? 

Jeg har alt jeg trenger nå. Tier 20, nesten alle bilene (i hvert fall de jeg vil ha) + 16 millioner CR. 

 

Kjenner ikke til glitchene i denne tittelen, men glitcher er jo også ofte ganske grind-preget, man må gjøre en kejdelig oppgave igjen og igjen.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Visst man ikke vil grinde, utnytt glitcher eller andre ting? 

Jeg har alt jeg trenger nå. Tier 20, nesten alle bilene (i hvert fall de jeg vil ha) + 16 millioner CR. 

 

Kjenner ikke til glitchene i denne tittelen, men glitcher er jo også ofte ganske grind-preget, man må gjøre en kejdelig oppgave igjen og igjen.

 

AtW

 

 

Joda, sant nok det. Vet ikke om dem har patchet glitchen enda, men den tar ca 2-3 min, hvor du da kan tjene flere millioner, litt avhengig av din lvl eller noe. Jeg tjener 5 millioner. 

Ellers har man den Dodge Ram grindingen som ikke kan ses på som en glitch. Der er det snakk om... 3 millioner per time?

Lenke til kommentar

Hmm nå ble jeg egentlig mest usikker. Jeg liker nok best å kjøre på bane. Free roaming bilspill apellerer ikke. Da ville jeg i så fall kunne gått ut av bilen og gjort andre ting også, som i GTA.

 

Usikkerheten ligger i: Forza 7, i det hele tatt?

Får sette meg ned og se på noe gameplay og mer hands on videoer.

For å komme med en veldig subjektiv vurdering.

 

Av racing spill så er det en del forskjeller. Forza har en enorm mengde biler. Og man kan sette de opp med et stort sett med deler. Mulighetene her er enorme på det området. Og det er det vakreste. Null vr

 

Project Cars 2 har mye mere racing fokus. Her har du ikke bildeler og en ingamg currency, men det er mye du kan stille på. Trinn på abr og tc. Camber. Toe. Masser. Det er mye mindre tilgivende. Har du 500 hester må du vite hva du gjør. Halvbra vr. Her får du racing weekend med practice, qualify, race

 

Assetto Corsa er ganske lik Project Cars spillene men er mye bedre på multiplayer og det beste på vr.

 

Iracing er det beste på multiplayer og er bare det. Eneste singleplayer er alene på banene. Svindyrt. Må kjøpe innhold pluss månedlig avgift. Veldig lite tilgivende og farlig. Driter du deg ut på banen får du grisekjeft av de abdre spillerene. Been there.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...