Gå til innhold

RYKTE: - Dette er Pixel 2 og Pixel 2 XL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

en skjerm som strekker seg helt ut mot kantene av telefonen

Hæ? Ser jeg samme bilder som journalisten? Den vanlige (som sitatet ikke handler om) ser ut som en steingammel Iphone og den store (som sitatet handler om) ser ut som en gammel hvilken som helst telefon. 

 

Trenden i markedet er heldekkende skjerm som har vesentlig mindre rammer (både på sidene og topp/bunn) enn det XL-versjonen til Pixel 2 har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Alt for store rammer i topp og bunn på den minste modellen. Har en Nexus 6P med ca. samme rammestørrelse. Blir ikke pixel 2 på meg da, får se hva de kommer med til neste år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT

Eneste som frister (veldig mye dog) er pixel sin rene android. For høy pris, tror jeg holder meg til mellom segmentet med lg/motorola/huawei osv.

Mye mer for pengene.

 

Kjøp OnePlus 5.  Opplev ren Android uten å legge ut en formue for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT

 

 

Eneste som frister (veldig mye dog) er pixel sin rene android. For høy pris, tror jeg holder meg til mellom segmentet med lg/motorola/huawei osv.

Mye mer for pengene.

Kjøp OnePlus 5. Opplev ren Android uten å legge ut en formue for det.

For dårlig kamera!

Hvis du er villig til å betale 4000,- ekstra for en bedre kamera, rettere sagt markedets beste kamera, kjør på. Noen av oss er litt mer rasjonelle...

Lenke til kommentar

 

 

 

Eneste som frister (veldig mye dog) er pixel sin rene android. For høy pris, tror jeg holder meg til mellom segmentet med lg/motorola/huawei osv.

Mye mer for pengene.

Kjøp OnePlus 5. Opplev ren Android uten å legge ut en formue for det.

For dårlig kamera!

Hvis du er villig til å betale 4000,- ekstra for en bedre kamera, rettere sagt markedets beste kamera, kjør på. Noen av oss er litt mer rasjonelle...

 

 

Og noen av oss er opptatt av kvalitet.

Endret av nor50
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT

 

 

 

 

Eneste som frister (veldig mye dog) er pixel sin rene android. For høy pris, tror jeg holder meg til mellom segmentet med lg/motorola/huawei osv.

Mye mer for pengene.

Kjøp OnePlus 5. Opplev ren Android uten å legge ut en formue for det.

For dårlig kamera!

Hvis du er villig til å betale 4000,- ekstra for en bedre kamera, rettere sagt markedets beste kamera, kjør på. Noen av oss er litt mer rasjonelle...

 

 

Og noen av oss er opptatt av kvalitet.

 

 

Ja kvalitet. Er det, det den dødskjedelige designen (som ikke er overraskende, de outsourcer jo design as telefon til tredjepart, såklart kommer ikke HTC til å lage telefonen like pen som sin egen flaggskip)? De store rammene i front? En tykk telefon som til tross for sin tykkelse har lite batteri? Manglet støtte til 27W-lading (dvs. Quick Charge)? Det er jammen meg ikke mye kvalitet man får på pengene, om man ser på design og hardware og den latterlige prisen (utenom kamera).  Fjorårets Pixel hadde en haug med maskinvareproblemer, i alt fra linseproblemer, skjerm som fryste, mikrofon som ikke fungerte til gudene vet hva. Er det din definisjon av kvalitet? 

Endret av Slettet-82pScT
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...