Gå til innhold

Den store tråden om Red Dead Redemption 2


neeeeii

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke gjort den da ødelegger du spillet. Hele poenget er å tjene penger og bruke tid på å få råd til ting og tang. Håper Rockstar marker spillere som gjør det der, urettferdig for resten.

Vet ikke helt om du misforstår men dette er singelplayer, selvsagt enig om folk hadde gjort noe sånt online så burde det straffes.

 

Fikk det til nå på en annen save. :) Hvor mye har du tatt? Har rundt 60k nå, trur ikke jeg gidder å ta mer

Jeg gjorde det bare en gang, tror det holder i massevis :p

 

 

Endret av Omnia vincit amor
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler eg har spillt nok til å gi mitt førsteinntrykk no. 

 

Fantastisk spill og spillverden, er vanvittig masse å finne på her inne og verdenen følels ganske ekte.

Er ikkje spesielt imponert over storyen til nå, men eg er langt fra ferdig. Combaten er ganske middels, veldig lite spesielt, blir fort kjedeligt.

Kjenner faktisk eg begynner å bli litt små lei spillet nå, men for all del et ganske bra spill, men langt til opp til God of War sitt nivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel uten tvil det beste spillet jeg har spilt men samtidig kjenner jeg at jeg ikke helt klarer 30fps følelsen. Jeg håper så inderlig det kommer på PC. Egentlig litt rart det ikke lanseres på PC med tanke på all blod og svette som har gått med på å lage dette, da ville jeg som utvikler likt at folk har spilt det på kraftigst mulig hardware.

Faktisk ville jeg likt at konsollene heller hadde innført en performance mode enn 4K egentlig

Lenke til kommentar

Selv så syns jeg dette er et spill som må oppleves på en stor TV og med skikkelig god lyd. Bare introen når du starter opp spillet når Rockstar-logoen kommer og du hører revolveren som fyrer - skatt skikkelig, og ekkoet er ordentlig rått. Og ellers er jo lydbildet veldig kult. Så ja, det er jo synd at konsollene ikke klarer å henge med, men alt det andre veier opp med mer.

Lenke til kommentar

Det er vel uten tvil det beste spillet jeg har spilt men samtidig kjenner jeg at jeg ikke helt klarer 30fps følelsen. Jeg håper så inderlig det kommer på PC. Egentlig litt rart det ikke lanseres på PC med tanke på all blod og svette som har gått med på å lage dette, da ville jeg som utvikler likt at folk har spilt det på kraftigst mulig hardware.

Faktisk ville jeg likt at konsollene heller hadde innført en performance mode enn 4K egentlig

Dette er ikke noe annet enn en personlig teori, men jeg antar at en PC-release kommer, men den kommer om en god stund. Nettopp for å generere hype og ikke minst mersalg. 

GTA5 hadde jo opprinnelig release til PC og Konsoll samtidig, men den blei utsatt litt. Den blei mer utsatt, og hadde vel release et år/halvannet etter opprinnelig dato som antagelig boosta salgstalla ganske bra. 

Lenke til kommentar

Flere som sliter litt med å oppfatte hvem som faktisk snakker og hvor lyder kommer fra? Virker nesten som om spillet ikke fikser skikkelig retningsfølelse med stereohøyttalere.

Har ikke det problemet med headset. Ikke fått prøvd med surround enda siden anlegget ikke er koblet opp etter flytting.

Lenke til kommentar

At det funker med headsett og kringlyd kommer ikke som noe sjokk. Men andre spill fikser da dette ganske greit med stereolyd også, man skulle tro rockstar hadde et par eksperter på saken...

Har forsåvidt surroundreceiver og høyttalere, har bare ikke giddet å koble opp annet enn stereo på flere år...

Kan mistenke at spillet sender ut 5.1 til stereo, det kan egentlig høres sånn ut.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...