Gå til innhold

Den store tråden om Red Dead Redemption 2


neeeeii

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet veldig positiv etter å ha spelt RDR2 eit par kveldar no, men har ein del trøbbel med at spelet låser seg på Xbone. Spesielt skjer dette i Valentine og det fører mellom anna til at eg ikkje får gjennomført den tidlige quest'en med Uncle.

 

Kom nesten gjennom ein gong, men så kom eg i skade for å prøve å gå inn i menyen og då låste alt seg. Einaste som fungerer er å starte konsollen på nytt. 

 

Dette skjer også frå tid til anna utanom denne quest'en, men det er her eg har opplevd det klart flest gongar og det er rett og slett sjukt irriterande. Andre som har vore borti noko liknande eller veit om ei løysing?

 

Måtte gjennomføre ny installasjon av spelet for å få det til å fungere som det skulle, men no ser det heldigvis ut til å vere på stell. Det var på tide, for eg var kome til eit punkt der eg ikkje kom vidare utan å få gjennomført dette oppdraget. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over mye, men samtidig så er veldig høy kvalitet også. Typisk rockstar spill imo.

 

Er helt enig her, på godt og vondt. Det er høy kvalitet, men også "typisk Rockstar spill". Dvs det ser fantastisk ut, og gameplayet er svært bra. Men samtidig føles det som om bare enda et spill fra Rockstar. Hadde ikke hatt noe imot om de våget å fornye seg, og gjøre noe helt annet neste gang. :)

Lenke til kommentar

Det var jeg som klaget så høylydt tidligere for at dette er konsoll eksklusivt og at det er dårlig for forbukerne at man blir tvunget til å kjøpe konsoller, så jeg skulle avstå. Jeg tenkte en del på saken og med antall PS4 eksklusive nå, samtidig som at dama jobber på elkjøp og får fin pris, så ble det en PS4 Pro og RDR2 fredagen som var.  :blush:

 

Det er noen mechanics som kan være slitsomme i lengden, visse GUI elementer kunne vært forbedret og småting her og der som ikke er helt topp. Men på en annen side så er jeg helt blåst ut av sofaen av fokuset på detaljer og ting man kan gjøre i dette spillet.

 

Jeg er ikke typen som liker at spill har litt sakte tempo, men i det spillet her føles det liksom riktig. Jeg føler spillet forsøker å være en cowboy simulator, og da på den måten at det ikke alltid er full action.

 

Det er også mange av klagene her som jeg tror er en kritikk av kontrollsystemet, her er det jo mer komplekst enn noen av de andre Rockstar spillene og når man får det litt ordentlig inn i fingrene så fungerer det knall.

 

Jeg storkoser meg hvertfall, dette må være det råeste Rockstar noengang har laget. Jeg gleder meg veldig til onlinedelen også, har et par kompiser jeg skal spille det med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har merket en del ganger at man bytter til et våpen og ingenting skjer, sånt er frustrerende. Skjer helt klart mest her på kikkerten, må alltid trykkes flere ganger. Men lenge siden jeg har spilt et bedre spill, spillet er stort og det føles ikke grindy, da er det moro. Spilte Odyssey rett før og det ble slitsomt i lengden, bra spill men grusomt gri du over tid.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man oppbevarer legandsru pelt, mangler noen øredobber til en talisman men har legendary pelt på hesteryggen men står ikke ingen plass hvor man oppbevare legendary. Synes det er mye som ikke er forklart skikkelig her. Vil ikke risikere og miste denne pelsen siden det er bare en av denne typen

 

Trapper. Det ble nevnt i det oppdraget hvor du låser opp Legendary dyr og Trappers ;)

 

Uansett om du selger den til en Trapper eller ikke så ender den opp med å bli "tatt vare på" der. Jeg døde selv før jeg rakk å selge den, men den er der likevel. Rockstar vil ikke at alle skal miste noe det kun finnes en av i spillet.

Lenke til kommentar

Enda ikke møtt på noe trapper... enda kun i chapter 2 da. Regner med han kommer frem etterhvert, akkurat som fence.

https://www.vg247.com/2018/10/31/red-dead-redemption-2-trapper/

 

Noen som har gjort den gullbar glitchen der man kan plukke gullbarer i "det uendelige"? Plukka 30 for å selge, også når jeg kom tilbake fikk jeg kun plukka 2 til.. Jaja, får vel nøye meg med de 15k$ jeg tjente da..

https://www.gamespot.com/articles/red-dead-redemption-2-money-glitch-gets-you-tons-o/1100-6462867/

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...