Gå til innhold

Battlefield 1 - Incursions (Competitive)


Anbefalte innlegg

Vi kan se mer å mer videoer om Battlefield 1 sin nye spillmodus "Incursions" som vil fungere lignende som tidligere competitive spill som csgo. Kommer Battlefield 1 til å bli en stor faktor innen FPS esport? Hva tenker dere? Selv synes jeg dette ser spennende ut og skal prøves! I min barndom var det competitive Battlefield 2 å Counter-Strike 1.6 som var spennende, å nå skal battlefield prøve og muligens satse litt på esport? Spennende!

"Vi har lyttet til samfunnsanropene for ekte konkurransedyktig støtte i Battlefield for en tid nå, og vi er endelig klare til å starte den reisen med deg. Vi visste at vi trengte å få dette til rette og levere et prosjekt vi kunne være stolte av å kalle en konkurransedyktig Battlefield-opplevelse. I dag kan vi endelig kunngjøre resultatet: Battlefield 1 Incursions Closed Alpha.
 
Innfall er starten på en ny, konkurransedyktig side av slagmarken. Den har intense taktiske kamper som belønner ferdighet, strategi og samarbeid. Og i sitt hjerte har det alt som gjør Battlefield spesielt.
 
5-mot-5 fokuserte slag
Battlefield 1 Involver Closed Alpha bringer ektheten av Battlefield 1 til et inneholdt, småskala slag. Med bare 5 lagmedlemmer, går hvert skritt, hver handling og alle drepene til utfallet av kampen. Scoresystemet legger vekt på lagspill og samarbeider som aldri før.
 
Kjøretøy
 
Fra begynnelsen visste vi: Det ville ikke være slagmark uten kjøretøy. Kjøretøy kan slå tidevannet av en inngående Closed Alpha-kamp. Men de er ikke ustoppelige, og ødeleggelse av et fiendtlig kjøretøy kan være like avgjørende som å implementere en.
 
Strategisk Dybde
 
I hver slagmark 1 Incursions Closed Alpha-kamp, ​​ditt valg av kit og i forlengelse er lagkomposisjonen kritisk for suksess. Gjennom tillegg som en lobbybasert matchmaker, en utkastfase, og per spillprogresjon, kan vi sikre at det er flere strategiske lag å vurdere enn noensinne. Bare de skarpeste strategiske lagene vil stige til toppen av konkurransen.
 
Epic Battlefield Moments
 
Effekten av Only in Battlefield-øyeblikk lander enda vanskeligere som hvert eneste punkt, hvert trekk, og hvert punkt blir forskjellen mellom seier og nederlag. Hver spiller har en sjanse til å være helten som sparer dagen og vinner kampen for sitt lag.
 
Fellesskapsprosjekt
 
Innfall er et helt nytt kapittel for Battlefield, og en som ikke ville eksistere uten din lidenskap. Denne kunngjøringen er bare begynnelsen - fra og med Closed Alpha, vil vi oppdatere, forbedre og utvikle innfall. Selvfølgelig kan funksjonene, innholdet og systemene i Battlefield 1-innbruddene endres mellom Closed Alpha og dets endelige, ferdige form. Vårt mål er å alltid finne nye måter å gjøre denne opplevelsen bedre, og vi lytter alltid til hva du må si."
Source



Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg :D Har ventet på dette helt siden release, men er jo litt feil at e-sports modes er helt nytt i BF man hadde jo to i BFH.

Uansett kult at det blir inkludert. 

Tok ikke med BFH, for folk tok ikke det spillet seriøst :p

 

 

 

Trodde hele poenge med Battlefield var at det er massive kart og 64 spillere.  Men de må vell det for å konkurrere med CoD sikkert.

Hadde det vært BF4 i stede hadde jeg vært litt mer interessert. Er ikke helt fan av ww1 settingen 

Konkurrere med cod? Vil ikke si cod er noe særlig competitive. Heller konkurrere med CSGO vil jeg si. Men ja, er litt enig når det kommer til ww1 settingen. Men kan bli spennende, men tviler på at det slår ann

Lenke til kommentar

 

Gleder meg :D Har ventet på dette helt siden release, men er jo litt feil at e-sports modes er helt nytt i BF man hadde jo to i BFH.

Uansett kult at det blir inkludert. 

Tok ikke med BFH, for folk tok ikke det spillet seriøst :p

 

 

Nei dessverre, jeg likte spillet godt jeg og spiller det faktisk enda fra tid til en annen. Men ja det skilte så seg såpass ut fra vanlig Battlefield at mange droppet det.  

Lenke til kommentar

Syntes egentlig det er litt rart at det ikke har blitt lagt flere fps spill med fokus på esports. 

CS og Quake er jo helt overlegent. Problemet med CoD & BF for meg har alltid vært at dem ikke akkurat innbyder til kompetitivt spill. 

Det er alltid noe random, rare bevegelser, teit recoil eller dårlig hit registrering, som gjør at ekte skills faller litt tilbake. 

Lenke til kommentar

Om en stund når de finner ut at dette ikke slår an kommer de vell med en ny DLC hvor det er 10X større map og 100 spillere. Med ny spillmodus "Battle Royal" :'D Det hadde og vært mye kulere mtp. fysikken og grafikken i dette spillet.  :dribble:

Haha, morsom tanke  :rofl: 

 

Men ja, veldig spennende at vertfall EA kommer til å prøve seg nå da. Har hørt rykte om at de serverene blir spilt på høye hz, så hitreg kommer jo til og være mye bedre enn på vanlige servere. Er lov å håpe i det minste :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...