Gå til innhold

Oslo ikveld - tre knivstikkinger på tre timer


Anbefalte innlegg

 

 

Haha, hvor bodde du i Oslo? Grønland eller Vestli? Jeg bor selv i Torshov, det er helt trygt her. Selvfølgelig er noen områder ikke like trygge som andre, det gjelder ALLE byer i Norge. Området hvor narkis og slike folk vanker, der bør man unngå.

 

Det finnens ingen slike farlige områder i Trondheim eller de fleste norske byer. Hører egentlig bare om "no go zone" i Oslo. Jeg er enig med FRP at man bør ikke bosette flere flyktninger i Oslo, det har dessverre gått helt på styr med innvandrergjenger i Oslo og roten til dette er at har vært perioder med for mange godkjenninger av asylsøknader og kapasiteten for å integrere disse har blitt sprengt. Norge bør ikke ta inn flere asylsøkere enn det er plass til og det burde unngås å bosette disse i de største byene. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Haha, hvor bodde du i Oslo? Grønland eller Vestli? Jeg bor selv i Torshov, det er helt trygt her. Selvfølgelig er noen områder ikke like trygge som andre, det gjelder ALLE byer i Norge. Området hvor narkis og slike folk vanker, der bør man unngå.

 

Det finnens ingen slike farlige områder i Trondheim eller de fleste norske byer. Hører egentlig bare om "no go zone" i Oslo. Jeg er enig med FRP at man bør ikke bosette flere flyktninger i Oslo, det har dessverre gått helt på styr med innvandrergjenger i Oslo og roten til dette er at har vært perioder med for mange godkjenninger av asylsøknader og kapasiteten for å integrere disse har blitt sprengt. Norge bør ikke ta inn flere asylsøkere enn det er plass til og det burde unngås å bosette disse i de største byene. 

 

 

 

1+ til deg når det gjelder flere flyktninger i Oslo :)

 

det er ingen no go zone i Oslo, men det er noen steder man bør ikke dra til. Forskjell? ;) Jeg er født og vokste opp i Oslo, og jeg har aldri havnet i bråk eller slått ned. Selv om jeg henger ofte rundt i forskjellige steder i Oslo, som f.eks. Vestli, Veitvet, Mortensrud, Holmlia, Hauketo osv. Aldri problem, men jeg kan lett se at man kan fort få bråk der. 

 

For å sammenligne med områder i Trondheim er det Tiller, Romolslia, Flatåsen, Kolstad og Saupstad.

Lenke til kommentar

 

 

1+ til deg når det gjelder flere flyktninger i Oslo :)

 

det er ingen no go zone i Oslo, men det er noen steder man bør ikke dra til. Forskjell? ;) Jeg er født og vokste opp i Oslo, og jeg har aldri havnet i bråk eller slått ned. Selv om jeg henger ofte rundt i forskjellige steder i Oslo, som f.eks. Vestli, Veitvet, Mortensrud, Holmlia, Hauketo osv. Aldri problem, men jeg kan lett se at man kan fort få bråk der. 

 

For å sammenligne med områder i Trondheim er det Tiller, Romolslia, Flatåsen, Kolstad og Saupstad.

 

Derfor jeg skrev "no go zones" og ikke no go zones ;). Jeg vil ikke si at de områdene du nevner i Trondheim er farlige. Hadde uten problem gått i disse områdene på nattestid. Jeg ville ikke gjort det samme på Grønland eller Grorududalen. Nå sier jeg ikke at Oslo er helt Detroit men det er viktig å ta tak i problemene før de eskalerer, og en av tingene som ville ha hjulpet er å ikke bosette flyktninger i Oslo. 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

 

 

Den muslimske berikelsen. 

 

Ikke deler de godene fra seg selv heller, slik en eskimo ville ha gjort om du kom på besøk. Å låne ut damene sine altså. Om dama låner ut seg selv så venter familievold og æresdrap.

 

:p

 

Jeg veit, det er derfor muslimene er en tap-tap situasjon i forhold til damer, og jeg vet ikke om du mener det for kødd, men jeg er seriøst helt enig. Det er så jævlig dårlig, fordi de vesternifiserte tar damene våre, samtidig som de legger lokk på søstrene og døtrene sine. Det er så dårlig opplegg as... Definisjonen på en husmannsavtale. Det er jo noen ekstremt få av dem det er mulig å ordne, men det å prøve seg på pakkisdamer i Oslo for eksempel det er jo russisk rulett (med en revolver som ikke engang eksisterer, men har 499 kuler i rundmagasinet sitt og ett kammer uten kule).

 

 

Kanskje jeg er en "halvkødd"  ;)

 

Seriøst så er det jo store kulturforskjeller. Og dette skal man lære å leve sammen med. Har ikke behovet for kjæreste da jeg allerede har det, og har ikke noe i mot noen rase. Det er kulturene, lover og religion som er utfordringene. Folk kan oppføre seg bra i alle kulturer. Det er mye fint i mange forskjellige raser. Det er mye hyggelige innvandrere å treffe også, så står ikke på det.

Lenke til kommentar
Gjest member-455415

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kanskje jeg er en "halvkødd"  ;)

 

Seriøst så er det jo store kulturforskjeller. Og dette skal man lære å leve sammen med. Har ikke behovet for kjæreste da jeg allerede har det, og har ikke noe i mot noen rase. Det er kulturene, lover og religion som er utfordringene. Folk kan oppføre seg bra i alle kulturer. Det er mye fint i mange forskjellige raser. Det er mye hyggelige innvandrere å treffe også, så står ikke på det.

 

Jeg får den samme kvalmhetsfølelsen av at du sier "dette skal man lære å leve sammen med" som når mushlima sier "de må lære å elske hverandre" når de snakker om folk som tvangsgiftes. Fordi jeg trenger virkelig ikke "å lære meg" å måtte leve med at pakkistryner skal komme med balltre i full fornærma-pakkis-modus når de ser ut som en blanding av en parodi på en dårlig manga-tegning av en pakistaner og en Bollywood-gangster-skuespiller bare for at jeg prøver meg på søstrene dems. Endel pakistanske kvinner og kvinner fra Midt-Østen er jo også nydelige.. De er ikke i flertall akkurat, men noen av de Midt-Østen-damene som virkelig er fine er faenmeg fine også as. Så det er så jævla stygt med de cockblockende brødrene, fedrene og til og med fetterne og onklene dems. Det er virkelig på tryne det de driver med. Og når man flytter til en annen kultur så er det man selv som må tilpasse seg kulturen i det landet, IKKE omvendt. 

 

Men muslimene kommer hit med deres heseblesende elleville superstrenge og superlame kulturer og forventer at VI skal tilpasse oss til DEM, men det er virkelig ikke sånn det fungerer. De lurer i tillegg på hvorfor de ikke blir likt, når de ikke engang gidder å lære seg språket ordentlig. Det man indirekte "sier" da det er at man ikke synes språket til et folkeslag er bra nok for seg. Så de vil heller lage en "remix" av språket, fordi de ikke synes det er kult nok. Og det burde være helt basic sosial intelligens at hvis du gir uttrykk for at du gjør narr av språket til et folkeslag eller det ikke "er bra nok for deg" så blir du selvsagt ikke likt av folk som liker språket sitt. Det betyr ikke at alle forventer at man skal ha lært seg språket med en gang, men når man ikke engang viser at man prøver og også lager seg en remix av språket, så er det en stor fornærmelse. Mange lærer seg ikke språket engang og det man indirekte sier da er at "jeg har absolutt ingen interesse for dere, og jeg er i dette landet for å tjene penger; dere er noe jeg ser på kun som en kilde til penger, ingenting annet". 

 

Men når man flytter til et annet land så selvfølgelig så burde man lære seg språket og tilpasse seg andre sin kultur. Fordi multikulturalisme fungerer ikke og det er verdens største byer levende bevis på. Se på New York og Los Angeles som liksom skal være gode eksempler på multikulturalisme. De er ikke det. For hva skjer når man putter 100 forskjellige folkeslag fra 100 forskjellige kulturer oppi en stor gryte man kaller en by?? Jo, da blir det kaos. Og sånn er det overalt i hele verden. Fordi det som skjer er at det utvikler seg soner inni byer. En av de mest kjente er katolikk versus protestant i Nord-Irland. Det er folk som bor i soner som er helt opp mot hverandre, og det er sånn nede i Pakistan i byer der også. 

 

Så multikulturalisme er en bløff, det fungerer ikke. Det som fungerer er å tilpasse seg andre sine regler når du kommer til et sted. Det er det første man lærer eller i hvert fall burde lære seg når man er liten "når man er på besøk i noen andre sitt hus, så oppfører man seg ordentlig". Fordi når man er gjest i noen andre sitt hus, så er det ikke man selv som bestemmer. Det er de som bor der som bestemmer. Man kan ikke komme hjem til en annen mann sitt hus og tro at man selv kan stille krav til noe som helst. Det er helt basic folkeskikk. Så det er DE som burde endre sin kultur, og det er de som burde bli i Islamistan hvis de på liv og død vil ha det sånn. 

 

De kan komme seg vekk fra Europa og Vesten med sine heseblesende elleville voldskulturer. Det er det som er det store problemet; fordi for eksempel pakistanere legger heller ikke igjen sin voldskultur i Pakistan, men tar den med seg til Norge. Og når det kommer en gruppe som dem til et land som Norge så ender det opp med at nordmenn også må bli farligere og hardere for å møte trusselen fra dem. Det er helt logisk og det er derfor de gruppene fra de verste landene med de verste voldskulturene er så farlige i Norge, fordi de trekker opp nivået veldig raskt siden folk må tilpasse seg for å være overlevelsesdyktige når det kommer så mange farlige mennesker fra andre land som tyr til grov vold for nesten ingenting. 

 

De knivstikkingene som skjedde i Oslo også var helt sikkert bare for sånn macho-vise-seg-frem-bullshit, og ikke noe seriøst i det hele tatt, av unge folk som prøver å få respekt i det kriminelle miljøet. Det er det som er noe av det farligste i verden nå om dagen, siden det er så utrolig mange som prøver å komme seg opp innen krim-verden og gjør så mye for å prøve på å få respekt. I for eksempel Chicago der det er massevis av drap om dagen, der er det hovedsakelig unge folk som dreper andre. Det er ikke bare der, sånn er det på verdensbasis. Det er gutter og menn mellom 16-36 som er de desidert største voldsutøverne og også voldsofrene i verden by far. 

 

Så folk må våkne opp og skjønne hva dette betyr når for eksempel somaliere, pakistanere og albanere kommer til Norge og senker listen for å begå grov vold. Allerede så er det mye hardere indre justis i de miljøene de er i, enn det det er blant nordmenn generelt. Så de snakker om rasisme, når akkurat som i USA så er det farga folk som er farligst for farga folk. Til og med Tupac sa det sjøl "people tell me it's the white man I should fear, but it's my own kind doing all the killin' here". 

 

Det verste av alt er at de vil videreføre sine elleville kulturer her fordi de føler at de er bedre, når faktisk det eneste de fører til er at folk går til alvorlige angrep for mye mindre enn det etniske nordmenn gjør. Vold er en stor og ond sirkel, og det blir bare verre og verre når folk holder på sånn. Vold avler vold. Og det er derfor vi ikke burde akseptere en slik kultur i Norge i det hele tatt. Det er til og med bevist at folk som vokser opp i voldelige kulturer har større sannsynlighet for å bli konemishandlere når de blir voksne. 

 

Så dette er helt dust, og hvis ikke folk våkner opp til dette og stopper innvandring og sender ut folk, så kommer Oslo til å være som Chicago om 50 år det også. Pakkiser og andre utlendinger snakker om dårlig integrering, men det er bare jug, jug og atter jug. Nordmenn generelt er svært opptatt av sosial status og utmerkede kommunikasjonsevner, så hvis man ikke har det så vil de ikke snakke med deg uansett hvilken hudfarge du har. Det er det mange svarte undergraver, når det om man møter mye motgang i Vesten har mye med personligheten og klesstilen din å gjøre også. Hvis du ser ut som et fjols, så hjelper det deg lite at du er hvit. Men uansett, den elleville kulturen pakistanere har med æresdrap og sånt for ingenting hører ikke hjemme noe sted i verden. Det de kaller ære er verdens største skam; det å drepe et familiemedlem for så lite. Det er jo fordi de er en gjeng med innavl som har en helt vill virkelighetsforståelse som ikke henger på greip på noen måte, fordi de bare har levd i en stor lokkal innavl-kultur i så mange år. Noen pakkiser har sikkert dratt ut i verden tidligere og kommet tilbake og fortalt dem om at andre folkeslag har noe som heter "ære" og så har pakkisene tolket det over til at "ære" er å gå til angrep på alle som ser på dem eller prøver seg på søstrene dems. Det er jo helt vilt. De er jo like farlige som gorillaer i jungelen. Våre forfedre har kjempet lenge for det vi har her nå som de vil fjerne som ytringsfrihet, pressefrihet og personlig frihet. 

Endret av member-455415
Lenke til kommentar
Gjest member-455415

@G. Pakistanere i Oslo-området samarbeider som taxisjåfører med å holde øye med at alle muslimske damer ikke er sammen med etnisk norske gutter og menn og har gjort det i over 20 år. Det er blant annet derfor det er så vanskelig for folk å slippe unna islam, fordi de er som et jævla Islam-Interpol. Så de overvåker bokstavelig talt hele Oslo-området, ved å overvåke alle muslimer generelt for å se om de går imot islam og for eksempel røyker, drikker eller har noe som engang er tilnærmet "promiskuøs atferd". Og allerede lever mange under sharia her. Det sier mye hvor jævla sykt forhold de har til kropp på grunn av at de er så ekstremt hjernevasket av den blekka si. Det er jo ikke vits i å diskutere noenting med dem heller, for alt som går imot sjefsblekka dems "isn't up for debate". Det er derfor det eneste som fungerer er å stoppe muslimsk innvandring. 

Endret av member-455415
Lenke til kommentar

Vi har alle litt forskjellige toleransenivå. Og du som har vokst opp i Oslo, har jo selvsagt helt andre opplevelser enn meg fra vestlandet.

 

Men, jo mer denne terroren fra muslimer fortsetter som er noe mer ekstrem enn den muslim som normalt ikke utøver vold, jo hurtigere vil også helt vennligstillede nordmenn skifte over på en beskyttelseslinje. Så tro meg, jeg er også skeptisk til denne muslimvolden, tross at jeg aldri selv har erfart den.

 

Er enig i at det kan være litt forskjellige vakkerhetsnivå på muslimske kvinner. Men at det finnes mange nydelige også fra den rasen, helt klart.

 

Det er nok ikke så lenge før det skjer noe i Norge, tenker jeg. Bra "avisutklipp" Tom.

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg og dama flytta nettopp ut av Oslo til Hobøl kommune, og er ekstremt fornøyd med det.

Ingen eksos, ikke noe festbråk til 05:00 om morningen i helgene, ingen rumenere som bæsjer i buskene, ingen narkiser som legger sprøytespisser i parker og barnehager, ingen nabo man kan høre ha sex gjennom blokk-veggene, ikke brukte kondomer&sneiper&søppel liggende på fortauet, ingen innvandrergjenger som går rundt og banker opp de som får såkalt "øyekontakt", ingen piggdekkavgift, folk snakker norsk til hverandre på den lokale butikken, og masser av p-plasser.

 

Klassisk svart hvitt tenkning. Det er ingenting av det du beskriver på Frogner, Røa, Lysaker Løren, Sørenga, osv. 

 

 

jeg trenger virkelig ikke "å lære meg" å måtte leve med at pakkistryner skal komme med balltre i full fornærma-pakkis-modus når de ser ut som en blanding av en parodi på en dårlig manga-tegning av en pakistaner og en Bollywood-gangster-skuespiller bare for at jeg prøver meg på søstrene dems. 

 

 

Wow! Hadde du syntes det var hyggelig om noen kalte deg norskis? 

 

TIps: Hvis du ikke liker "pakkiser" så trenger du ikke prøve deg på dem. Du kan ikke få i pose og sekk. 

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Jeg er enig med FRP at man bør ikke bosette flere flyktninger i Oslo

 

 

Før man tar inn flere til Oslo bør man integrere de som allerede er der. I mellomtiden bør nye innvandrere spres ut på bygdene og andre byer. Oslo kan ikke ta hele ansvaret. Hobøl nevnes som et eksempel hvor det nesten ikke finnes en innvandrer. Hva med å bosette noen der? 

Lenke til kommentar

Oslo har sine problemer, men jeg synes dere svartmaler byen. Oslo har fin natur, mange strender, mange resturanter og butikker. Sammenlignet med andre steder i Norge har Oslo bedre vær, høyere badetemperaturer og vesentlig mer å gjøre. I tilegg er det mange sektorer hvor de fleste jobbene er i Oslo.

 

Ønsker du å unngå festbråk, søppel og narkiser, så trenger du ikke å flytte ut av Oslo, du trenger bare å flytte ut av sentrum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem gidder å bo i Oslo da  :rofl:

 

De som liker å bo i urbane strøk, der det er mye å gjøre samtidig som byen har en nærhet til naturen i områdene rundt byen. Oslo er blitt en veldig bra by å bo i. Tilbudet er blitt langt bedre enn hva det var for endel år tilbake, og kriminaliteten har sunket jevnt siden 90-tallet.

Endret av Reg2000
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvem gidder å bo i Oslo da  :rofl:

 

De som liker å bo i urbane strøk, der det er mye å gjøre samtidig som byen har en nærhet til naturen i områdene rundt byen. Oslo er blitt en veldig bra by å bo i. Tilbudet er blitt langt bedre enn hva det var for endel år tilbake, og kriminaliteten har sunket jevnt siden 90-tallet.

 

Antallet anmeldelser har gått ned mener du. Oslo har blitt langt verre takket være innvandringen, å hevde noe annet er å befinne seg dypt inne i det marxistiske la-la-land.

Lenke til kommentar

 

 

Hvem gidder å bo i Oslo da  :rofl:

 

De som liker å bo i urbane strøk, der det er mye å gjøre samtidig som byen har en nærhet til naturen i områdene rundt byen. Oslo er blitt en veldig bra by å bo i. Tilbudet er blitt langt bedre enn hva det var for endel år tilbake, og kriminaliteten har sunket jevnt siden 90-tallet.

 

Antallet anmeldelser har gått ned mener du. Oslo har blitt langt verre takket være innvandringen, å hevde noe annet er å befinne seg dypt inne i det marxistiske la-la-land.

 

 

Jeg forholder meg til kriminalitetsstatistikk ja og ikke konspirasjonsteorier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvem gidder å bo i Oslo da  :rofl:

 

De som liker å bo i urbane strøk, der det er mye å gjøre samtidig som byen har en nærhet til naturen i områdene rundt byen. Oslo er blitt en veldig bra by å bo i. Tilbudet er blitt langt bedre enn hva det var for endel år tilbake, og kriminaliteten har sunket jevnt siden 90-tallet.

 

Antallet anmeldelser har gått ned mener du. Oslo har blitt langt verre takket være innvandringen, å hevde noe annet er å befinne seg dypt inne i det marxistiske la-la-land.

 

 

Jeg forholder meg til kriminalitetsstatistikk ja og ikke konspirasjonsteorier.

 

Du befinner deg i fantasiland med andre ord. Du tror vel gjerne at kriminaliteten har gått ned som følge av innvandringen? Eller?

Lenke til kommentar

Før man tar inn flere til Oslo bør man integrere de som allerede er der. I mellomtiden bør nye innvandrere spres ut på bygdene og andre byer. Oslo kan ikke ta hele ansvaret. Hobøl nevnes som et eksempel hvor det nesten ikke finnes en innvandrer. Hva med å bosette noen der?

 

Nei takk.

 

Oslo må falle på det flerkulturelle sverdet slik at resten av landet kan reddes.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvem gidder å bo i Oslo da  :rofl:

 

De som liker å bo i urbane strøk, der det er mye å gjøre samtidig som byen har en nærhet til naturen i områdene rundt byen. Oslo er blitt en veldig bra by å bo i. Tilbudet er blitt langt bedre enn hva det var for endel år tilbake, og kriminaliteten har sunket jevnt siden 90-tallet.

 

Antallet anmeldelser har gått ned mener du. Oslo har blitt langt verre takket være innvandringen, å hevde noe annet er å befinne seg dypt inne i det marxistiske la-la-land.

 

 

Jeg forholder meg til kriminalitetsstatistikk ja og ikke konspirasjonsteorier.

 

Du befinner deg i fantasiland med andre ord. Du tror vel gjerne at kriminaliteten har gått ned som følge av innvandringen? Eller?

 

 

Du får kose deg med stråmennene og konspirasjonsteoriene dine alene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hvem gidder å bo i Oslo da  :rofl:

 

De som liker å bo i urbane strøk, der det er mye å gjøre samtidig som byen har en nærhet til naturen i områdene rundt byen. Oslo er blitt en veldig bra by å bo i. Tilbudet er blitt langt bedre enn hva det var for endel år tilbake, og kriminaliteten har sunket jevnt siden 90-tallet.

 

Antallet anmeldelser har gått ned mener du. Oslo har blitt langt verre takket være innvandringen, å hevde noe annet er å befinne seg dypt inne i det marxistiske la-la-land.

 

 

Jeg forholder meg til kriminalitetsstatistikk ja og ikke konspirasjonsteorier.

 

Du befinner deg i fantasiland med andre ord. Du tror vel gjerne at kriminaliteten har gått ned som følge av innvandringen? Eller?

 

 

Du får kose deg med stråmennene og konspirasjonsteoriene dine alene.

 

Vanskelig å gi et beint svar skjønner jeg. Har kriminaliteten gått ned som følge av innvandringen? Ja eller nei?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...