Gå til innhold

Oslo ikveld - tre knivstikkinger på tre timer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og dama flytta nettopp ut av Oslo til Hobøl kommune, og er ekstremt fornøyd med det.

Ingen eksos, ikke noe festbråk til 05:00 om morningen i helgene, ingen rumenere som bæsjer i buskene, ingen narkiser som legger sprøytespisser i parker og barnehager, ingen nabo man kan høre ha sex gjennom blokk-veggene, ikke brukte kondomer&sneiper&søppel liggende på fortauet, ingen innvandrergjenger som går rundt og banker opp de som får såkalt "øyekontakt", ingen piggdekkavgift, folk snakker norsk til hverandre på den lokale butikken, og masser av p-plasser.

 

 

Haha, hvor bodde du i Oslo? Grønland eller Vestli? Jeg bor selv i Torshov, det er helt trygt her. Selvfølgelig er noen områder ikke like trygge som andre, det gjelder ALLE byer i Norge. Området hvor narkis og slike folk vanker, der bør man unngå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Haha, hvor bodde du i Oslo? Grønland eller Vestli? Jeg bor selv i Torshov, det er helt trygt her. Selvfølgelig er noen områder ikke like trygge som andre, det gjelder ALLE byer i Norge. Området hvor narkis og slike folk vanker, der bør man unngå.

 

Vi bodde på Alexander Kiellands plass. Men bevegde oss jo også rundt i Sentrum (Oslo City, Gunerius, Nationaltheateret osv, og hadde venner som bodde på løkka, mortensrud, etc).

Skal man unngå alle problemene jeg nevnte ovenfor, må man nesten ha enebolig på Grefsen, Røa, eller Holmenkollen.

Ikke har jeg pengene til det, og ikke tåler jeg den typen folk som bor der heller - da foretrekker jeg heller at det lukter gjødsel og at utsikten er skog og åker, 

Endret av Drogin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den muslimske berikelsen. 

 

Ikke deler de godene fra seg selv heller, slik en eskimo ville ha gjort om du kom på besøk. Å låne ut damene sine altså. Om dama låner ut seg selv så venter familievold og æresdrap.

 

:p

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest member-455415

 

Den muslimske berikelsen. 

 

Ikke deler de godene fra seg selv heller, slik en eskimo ville ha gjort om du kom på besøk. Å låne ut damene sine altså. Om dama låner ut seg selv så venter familievold og æresdrap.

 

:p

 

Jeg veit, det er derfor muslimene er en tap-tap situasjon i forhold til damer, og jeg vet ikke om du mener det for kødd, men jeg er seriøst helt enig. Det er så jævlig dårlig, fordi de vesternifiserte tar damene våre, samtidig som de legger lokk på søstrene og døtrene sine. Det er så dårlig opplegg as... Definisjonen på en husmannsavtale. Det er jo noen ekstremt få av dem det er mulig å ordne, men det å prøve seg på pakkisdamer i Oslo for eksempel det er jo russisk rulett (med en revolver som ikke engang eksisterer, men har 499 kuler i rundmagasinet sitt og ett kammer uten kule).

Endret av member-455415
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...