Gå til innhold

SAMLETEST: Billige trådløse ørepropper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdatering:

Skrev innlegget under rett etter jeg fikk de,som tester i artikkelen sikkert har gjort og.

 

Merk at det er elendig byggekvalitet på disse øreproppene.

Plutselig detter volumknappen av, samme med power knappen. To vesentlige knapper.

Første googlesøket da problemet dukket opp, sendte meg til en forumtråd hvor over 50(!) andre opplevde det samme.

 

Kontaktet Sony Norge, fikk en dårlig tilbakemelding om at dette trolig ikke går inn under garanti. Hva kan dekkes av garanti i så fall?! Latterlig. Nå noen dager etter, har volumknappen falt av og blitt borte.

 

Bassen er også ekstrem høy, om du hører på annet enn musikk anbefales de ikke. Samme om du bruker lue nå på vinteren.

NFC er en fin fordel, vanntett og.

 

Anbefaler ingen disse pga byggekvaliteten som mange andre også har opplevd, håper tek tar bort disse fra testen.

 

 

Kjøpte XB50BS fra Sony forrige helg. Var på "kupp" på power.no til 469 kr da. Det beste, og som er blitt et must når jeg kjøper trådløst, er NFC. Utrolig lett å koble til fra avslått modus. Ellers har jeg ikke rukket å teste de nok.

Endret av VinceK
Lenke til kommentar

Eg er veldig godt fornøyd med mine Koss bt190i, men ja Eg måtte gjøre noen enkle endringer som å bytte ut gummipluggene fra Koss, med de ekstra gummipluggene fra Samsung headsettet mitt.

Men da fikk en plutslig meget dyp og fyldig lyd, med bra toneleie og grom bass, tilsvarende når en trykker og holder pluggene dypt inni øret, Bare at en slipper å holde de inne for den gromme lyden?

Så bytt pluggene og Koss bt190i er et strålende BT-sett som gjør en heltid super jobb, også i fysisk trening. Gir den 8,5 av 10?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

De siste fra Sony? Sony WF-1000X?

 

Se også på følgende;

 

Active Noise Control u/ledning

Nuhere IQbuds 

Here Now

Sony WF-1000x

 

Active noise m/bøyle + ledning

Bose QC30 med bøyle og ledning. 

 

Passive Noise control in ear u/ledning

Jam Transit Ultra

Skybuds 

Dot

Samsung IconX

 

Passive noise m/ledning

Revols

Endret av bojangles
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...