Gå til innhold

Erfaringer med wish?


Turbo300

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet jævlig mye innpå der haha. Alle varene har kommet fram, noen tok 10-14 dager, andre varer tok 14-28 dager. Det folk må skjønne at disse varene er ikke orginalt. Hvis du kjøper en Dolce & Gabbana genser må du ikke klage over dårlig kvalitet, er en grunn til at den er billig, jo fordi den er en kopi. Ikke kjøp elektroniske ting som mobil, tv, pc, etc. Hvis du skal kjøpe klær la oss si f.eks du bruker Medium i gensere eller t-skjorter da må du bestille XL for de er veldig små i størrelsen. Alltid gå opp 2 størrelser fra din normale størrelse. 

 

Jeg har kjøpt masse deksler, cases til min iphone 7, hvor de koster 399, 499 i norske butikker, hvor samme kvalitet på wish for 20-50 kr. 

Usb ledninger, hdmi kabler, har jeg også kjøpt, de fungerer ennå etter 5 måneder i bruk, kostet 15 kr stk. Ankelsokker til 5 kr stk, billige sko man kan bruke til jobb som ikke er super kvalitet men fungerer til 80-100 kr stk. De har mye bra innpå der, men ikke forvent 1 klasses kvalitet :) det er det jeg har erfart isåfall, overalt så er jeg fornøyd. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har kjøpt Kinabrett fra Wish?

Jeg opprettet brukerkonto hos dem i dag og får 70% rabatt på første dagen.

Vurderte å kjøpe et sånt kinabrett. Denne koster 1000kr.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1789787&page=1&&do=findComment&comment=24245820

Jeg tror nok dem blåser opp fullprisen veldig mye. Det er ikke logisk at denne koster normalt over 10000kr.

Feil link?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...