Gå til innhold

Erfaringer med wish?


Turbo300

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbudene er nok tull og det er nok mest billige kina-produkter med varierende kvalitet.

Jeg har handlet litt der, har ikke noe problem med å stole på butikken på samme måte som f.eks dealextreme, altså ok varer av dårlig til grei kvalitet.

 

Om dronen du har der er noe aner jeg ikke, men tviler sterkt på at det noen gang har kostet 20k.

Selv har jeg bare kjøpt småtteri derifra..

Lenke til kommentar

Tilbudene er nok tull og det er nok mest billige kina-produkter med varierende kvalitet.

Jeg har handlet litt der, har ikke noe problem med å stole på butikken på samme måte som f.eks dealextreme, altså ok varer av dårlig til grei kvalitet.

 

Om dronen du har der er noe aner jeg ikke, men tviler sterkt på at det noen gang har kostet 20k.

Selv har jeg bare kjøpt småtteri derifra..

Dronen var bare et eksempel, men synes det er veldig rart at en butikk driver på sånn. Så en samsung pc som kostet 10 tusen, så sto det at den hadde kostet 30 tusen. 

Tror ikke det er vitsen å handle deksel og sånne ting siden det er billigere på ebay med frakt

 

Har du erfaringer med elektroniske produkter der ifra? 

Lenke til kommentar

Små droner ogh ting som lades via USB og lignende er nok ganske trygt.

Men ikke kjøp mobillader eller pc ladere eller slikt som skal gå på 230V.

 

CE merkingen på produktene er ofte fake og står for China Export :p

Og ofte må man åpne dem å reparere dårlige loddingen før produktene i det heletatt virker.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Heisann folkens. 

Jeg er ganske ny på Wish...jeg vet produktene deres er både og. men jeg tenker kun å kjøpe mobil tilbehør, osv, småting. Men når man velger f.eks 10 varer, og det er fra forskjellige selgere, vil jeg få varene 1 etter 1 då? eller får jeg alt oppi en eske? jeg har hørt litt forskjellig 

Lenke til kommentar

Heisann folkens.

Jeg er ganske ny på Wish...jeg vet produktene deres er både og. men jeg tenker kun å kjøpe mobil tilbehør, osv, småting. Men når man velger f.eks 10 varer, og det er fra forskjellige selgere, vil jeg få varene 1 etter 1 då? eller får jeg alt oppi en eske? jeg har hørt litt forskjellig

Wish er vel en samleside av forsjellige selgere. Bestiller du flere ting fra samme selger vil det sendes samlet, men ikke om du bestiller fra forsjellige selgere.

 

Blir litt som å bestille noe fra Haugesund og noe fra Bergen samtidig. Det vil ikke komme i samme eske da.

 

Vil du ha alt samlet anbefaler jeg at du bruker en skikkelig kinesisk nettbutikk som DealExtreme, gearbest, tomtop,lightinthebox, banggood osv.

 

Husk tollgrensa på 350kr.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

 

Heisann folkens.

Jeg er ganske ny på Wish...jeg vet produktene deres er både og. men jeg tenker kun å kjøpe mobil tilbehør, osv, småting. Men når man velger f.eks 10 varer, og det er fra forskjellige selgere, vil jeg få varene 1 etter 1 då? eller får jeg alt oppi en eske? jeg har hørt litt forskjellig

Wish er vel en samleside av forsjellige selgere. Bestiller du flere ting fra samme selger vil det sendes samlet, men ikke om du bestiller fra forsjellige selgere.

 

Blir litt som å bestille noe fra Haugesund og noe fra Bergen samtidig. Det vil ikke komme i samme eske da.

 

Vil du ha alt samlet anbefaler jeg at du bruker en skikkelig kinesisk nettbutikk som DealExtreme, gearbest, tomtop,lightinthebox, banggood osv.

 

Husk tollgrensa på 350kr.

 

Okei, takk for svar! 

Lenke til kommentar

dx.com er bedre

 

- Gir et mer riktig bilde over produktet, med ekte anmeldelser

- Gratis frakt uansett hva du kjøper, enkelt å forholde seg til

- Generelt god kvalitet. Du har produkter av særdeles høy kvalitet og billig kina-stuff. Enkelt å se forskjellen. 

- Flere bilder og bedre informasjon om produktet

- Ingen "tulletilbud"

Lenke til kommentar

dx.com er bedre

 

- Gir et mer riktig bilde over produktet, med ekte anmeldelser

- Gratis frakt uansett hva du kjøper, enkelt å forholde seg til

- Generelt god kvalitet. Du har produkter av særdeles høy kvalitet og billig kina-stuff. Enkelt å se forskjellen. 

- Flere bilder og bedre informasjon om produktet

- Ingen "tulletilbud"

Men er det sånn forskjellige selgere? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Noen av de billigste android telefonene er kun 3G, og du risikerer at de med 4G ikke dekker de europeiske båndene. (800, 900, 1800, 2100, 2600). Sagt med forbehold. Da jeg sjekket måtte jeg loggen inn for å se fulle specs. DET er ikke seriøst.

 

Edit: gjelder dx.com også. Norske nordmenn i Norge kjøper ikke 3G telefoner.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Ser den. Alt som er elektrisk kan være livsfarlig, styr unna! Når det gjelder etuier tipper jeg at du får det du betaler for. Kona og jeg kjøpte litt småtteri på wish og endte med å donere det til bingoen på gamlehjemmet.

Lenke til kommentar

 

dx.com er bedre

 

- Gir et mer riktig bilde over produktet, med ekte anmeldelser

- Gratis frakt uansett hva du kjøper, enkelt å forholde seg til

- Generelt god kvalitet. Du har produkter av særdeles høy kvalitet og billig kina-stuff. Enkelt å se forskjellen. 

- Flere bilder og bedre informasjon om produktet

- Ingen "tulletilbud"

Men er det sånn forskjellige selgere? 

 

 

Nei, det er en eneste gigantisk butikk.

 

 

Noen av de billigste android telefonene er kun 3G, og du risikerer at de med 4G ikke dekker de europeiske båndene. (800, 900, 1800, 2100, 2600). Sagt med forbehold. Da jeg sjekket måtte jeg loggen inn for å se fulle specs. DET er ikke seriøst.

 

Edit: gjelder dx.com også. Norske nordmenn i Norge kjøper ikke 3G telefoner.

 

Mobiltelefoner kjøper man her: https://www.banggood.com/ - og ikke på dx.com. 

 

 

Nå var det snakk om mobil tilbehør

 

Tviler at det er lønnsomt å kjøpe mobil i utlandet

 

Du kan faktisk spare ekstremt mye, men gå for kjente merkevarer - se https://www.banggood.com/

 

 

Ser den. Alt som er elektrisk kan være livsfarlig, styr unna! Når det gjelder etuier tipper jeg at du får det du betaler for. Kona og jeg kjøpte litt småtteri på wish og endte med å donere det til bingoen på gamlehjemmet.

 

Du får samme pordukter på Elkjøp som på dx.com og https://www.banggood.com/. Dette gjelder også mye elektronisk. Joda, du kan kjøpe en USB lader til 9 kroner på dx.com - kanskje ikke det lureste. Men du har kvalitetsprodukter også fra kjente merkevarer som selges over disk her i Norge. Det er bare å bruke litt sunn fornuft. Derimot er det litt mer risky å handle på wish.com.

 

Du MÅ ikke gå for det billigste mest ræva heller. En etui får du for 5 kroner på dx.com - men også 50 og 100 kroner. Uansett er det vesentlig lavere enn det du får til 349 på Elkjøp. 

 

Min anbefaling er å ikke gå for det absolutt billigste. Men noe midt i mellom. Så vil man bli overrasket over hvor god kvaliteten er. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...