Gå til innhold

ANMELDELSE: FIFA 18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spansk eller Brasiliansk? Fekk valet mellom 3 lag i Europa..

Trur og Gamer burde vald ein som er interessert i FIFA til å anmelde spelet. Oppskrifta på perfeksjon er ikkje å prøve noko nytt kvar gong. Det er dei små justeringane, og det er akkurat det FIFA får til i år. Det er små justeringar som gjer at FIFA18 er eit stort sprang frå FIFA17. Ein kan ikkje lenger la AI autoforsvare, ein kan ikkje lenger bare trykke på runding og vinne ballen. No MÅ ein spela forsvar. Likeins i angrip, det hjelper ikkje med 99 i fart om du faller i duell med ein mygg. FIFA18 er perfeksjon. Karakteren skal då vera 10. Ferdig snakka. Du kan ikkje gi den ein 7er for det er så lite forskjell frå fjorårets. Som og var eit knallbra spel!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spansk eller Brasiliansk? Fekk valet mellom 3 lag i Europa..

Trur og Gamer burde vald ein som er interessert i FIFA til å anmelde spelet. Oppskrifta på perfeksjon er ikkje å prøve noko nytt kvar gong. Det er dei små justeringane, og det er akkurat det FIFA får til i år. Det er små justeringar som gjer at FIFA18 er eit stort sprang frå FIFA17. Ein kan ikkje lenger la AI autoforsvare, ein kan ikkje lenger bare trykke på runding og vinne ballen. No MÅ ein spela forsvar. Likeins i angrip, det hjelper ikkje med 99 i fart om du faller i duell med ein mygg. FIFA18 er perfeksjon. Karakteren skal då vera 10. Ferdig snakka. Du kan ikkje gi den ein 7er for det er så lite forskjell frå fjorårets. Som og var eit knallbra spel!

 

Jeg refererte til steder du kan ende opp i The Journey, ikke hvor du kan begynne. Med unntak av den vesle gatekampen i Brasil innledningsvis, selvfølgelig.

 

Referer videre til vår karakterskala, hvor en tier skal være:

 

Et spill som får denne karakteren, har klart å bevege oss på måter vi bare kunne drømme om, det har dratt oss inn og gjort oss til frenetiske forkynnere av spillets guddommelige styrker. Dette er spillene vi virkelig elsker, dette er spillene vi kjøper to eksemplarer av bare for å ha et av dem i en vakumpakket pose slik at det ikke blir tilstøvet. Dette er spillene som gjorde oss til spilljournalister i utgangspunktet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

. FIFA18 er perfeksjon. Karakteren skal då vera 10. Ferdig snakka. Du kan ikkje gi den ein 7er for det er så lite forskjell frå fjorårets. Som og var eit knallbra spel!

 

I dine øyne er det kanskje perfeksjon.

Anmeldelser er subjektive meninger. Å komme hit for å klage på at andre ikke støtter din mening om et spill, får deg bare til å fremstå som en tulling.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

prøvde pes for første gang i fjor og det er 100ganger bedre en fifa. Alltid synes fifa var bra helt til pes. Nå føles det så lattelig on rails. Fifa har jo stort pluss med ekte navn, ansikter osv. hadde pes hatt det samme er det ingen tvil om hva som er best.

 

Med mindre enn er på Xbox, så er det en smal sak å få ekte drakter og navn på klubbene og stadioner.

Ellers syns jeg Fifa og PES har hver sine styrker og svakheter. Valgte Fifa i år, hadde PES i fjor.

Lenke til kommentar

FIFA18 er perfeksjon. Karakteren skal då vera 10. Ferdig snakka. Du kan ikkje gi den ein 7er for det er så lite forskjell frå fjorårets. Som og var eit knallbra spel!

 

Nå vet jeg ikke hvordan Gamer.no setter karakterer men hvis jeg skulle satt 10 i karakter, eller 100%/terningkast 6 osv, skulle spillet tilbudt en opplevelse langt over forventet. 7 er ikke en dårlig karakter. 7-spill for meg leverer ofte en solid opplevelse men ikke noe spektakulært og uventet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

. FIFA18 er perfeksjon. Karakteren skal då vera 10. Ferdig snakka. Du kan ikkje gi den ein 7er for det er så lite forskjell frå fjorårets. Som og var eit knallbra spel!

 

I dine øyne er det kanskje perfeksjon.

Anmeldelser er subjektive meninger. Å komme hit for å klage på at andre ikke støtter din mening om et spill, får deg bare til å fremstå som en tulling.

Nekter ikkje for at eg er ein tulling, men etter å ha spelt FIFA siden 96 så vil eg sei at årets utgave igjen er den beste. Mange klagar som vanlig på tempo de første dagane. Mulig det er eg som er blitt gammal og ikkje takler høgare tempo, men pace abusen som var tidligare var ikkje fotball. Eg er vel i min fulle rett til å kome her å klage på akkurat det eg vil, og som eg er uenig i. Om ikkje gamer.no hadde taklet det så hadde dei vel ikkje hatt kommentarfelt under artikler og anmeldelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er faktisk litt overraska over at The Journey har fått så god mottakelse, for utførelsen er elendig, og det bør anmeldelsen ta atskillig mer tak i, etter min mening. Husker jeg valgte Burnley, kun for å få spilletid. Scorer 6 mål på 3 kamper. Så dukker Kane opp....så mye for troverdighet. Og "derbyene" var mot Man City. Så hele Journey-greia var regissert på at du skulle velge Man Utd, noe som er temmelig talentløst. For første gang siden 2012 hopper jeg glatt over årets utgave, og holder meg til fjorårets. Holder lenge

Endret av tindfoting
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...