Gå til innhold

Se den nye Red Dead Redemption 2-traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Virker som en bra spillserie, så synd at det ikke kommer til PC. Får håpe det blir senere lansering på PC som med GTA V, selv om det er lite som tyder på det.

 

Hvorfor er det lite som tyder på det?

 

AtW

Selv med ekstreme salgstall på tidligere Rockstar spill så har dem ikke brydd seg. Har vært massive underskriftskampanjer på nett tom og det har ikke hjulpet. Veeeeeldig synd, for det der er en spillserie som fortjener bra fps og grafikk.

 

 

Nesten samtlige rockstar-spill er ute på PC.

 

AtW

 

 

Red Dead er unntaket hvor Rockstar bokstavelig talt har gått ut i pressen og sagt det er helt uaktuelt med det på PC. De tidligere Rockstar spillene har kommet hele 1år etter lansering på konsoll. Kommer det på PC så skal jeg juble HØYYYYT men tror det skal et mirakel til for at de slipper det dit.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Virker som en bra spillserie, så synd at det ikke kommer til PC. Får håpe det blir senere lansering på PC som med GTA V, selv om det er lite som tyder på det.

Hvorfor er det lite som tyder på det?

 

AtW

Selv med ekstreme salgstall på tidligere Rockstar spill så har dem ikke brydd seg. Har vært massive underskriftskampanjer på nett tom og det har ikke hjulpet. Veeeeeldig synd, for det der er en spillserie som fortjener bra fps og grafikk.

Nesten samtlige rockstar-spill er ute på PC.

 

AtW

Red Dead er unntaket hvor Rockstar bokstavelig talt har gått ut i pressen og sagt det er helt uaktuelt med det på PC. De tidligere Rockstar spillene har kommet hele 1år etter lansering på konsoll. Kommer det på PC så skal jeg juble HØYYYYT men tror det skal et mirakel til for at de slipper det dit.

Stemmer at rdr1 ikke kom på pc. Men jeg tror det var et unntak. PC-plattformen er også mer populær enn den var da. AtW

Lenke til kommentar

Jeg blir ihvertfall veldig overasket om dem dropper en PC versjon. Spesielt når en ser hvor bra GTA5 har gjort det på PC. Men at det kan ta like lang tid før det dukker opp som GTA5 til PC er nok ikke umulig.

 

Og jeg tror ikke jeg klarer å vente så lenge altså.....tipper det vil bli veldig pent på både PS4Pro og XboxOneX på et bra 4K HDR TV. Men kun i 30 fps selvfølgelig.... :/ 

Lenke til kommentar

"I tillegg til å være en storslagen fortelling om livet i Amerikas ubarmhjertige midtdel, vil spillets store og stemningsrike verden også legge grunnlage for en helt ny flerspilleropplevelse"

 

Nei, nei, nei. GTA online er en kreftsvulst i GTAV, hvor man enten må bla opp for shark cards eller grinde i det uendelige for å få gjøre noe som helst gøy. Online var bra i RDR og GTAIV, i femmeren var det bare kjipt, i tillegg til at det stjal utviklingsressurser fra singleplayeren. Håper ikke det skjer denne gangen, men jeg har en dårlig følelse.

 

Etter å ha prøvd å spille RDR på min PS3 med helt forferdelig fps, er jeg iallefall ikke i tvil om at jeg venter til PC versjonen kommer hvis jeg skal kjøpe dette.

PS3-utgaven var langt dårligere enn X360-utgaven, da. Endret av Buddy Dakota
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor er det egentlig så mye klaging på grafikken etter en trailer med så godt som null gameplay?  :hmm:

 

Fordi den sier så godt som null om gameplayen? Og derfor har man ikke så mye grunnlag å si noe om den?

 

AtW

 

Les det jeg skrev igjen. :) Hvordan kan folk klage på grafikken i selve spillet utelukkende basert på en trailer uten gameplay? Og dermed uten å vise noe som helst av grafikken i selve spillet?

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor er det egentlig så mye klaging på grafikken etter en trailer med så godt som null gameplay?  :hmm:

 

Fordi den sier så godt som null om gameplayen? Og derfor har man ikke så mye grunnlag å si noe om den?

 

AtW

 

Les det jeg skrev igjen. :) Hvordan kan folk klage på grafikken i selve spillet utelukkende basert på en trailer uten gameplay? Og dermed uten å vise noe som helst av grafikken i selve spillet?

 

 

Ok, beklager, da misforto jeg deg. Men tipper de antar det er representativt?

 

AtW

Lenke til kommentar

Les det jeg skrev igjen. :) Hvordan kan folk klage på grafikken i selve spillet utelukkende basert på en trailer uten gameplay? Og dermed uten å vise noe som helst av grafikken i selve spillet?

 

Jeg håper for guds skyld at det der var in-engine cutscenes, og ikke det beste de kunne få til av ren cgi.

Nå er det jo slik også at in-engine trailere vandligvis ser bedre ut en spillet, men her velger jeg å tro at rockstar ikke har pusset det noe opp.

Ting som jeg reagerte på er for eksempel veldig lav oppløsning og utvaska textures(se på bakken for det beste eksemplet), annet er alt av vegitasjon er veldig statisk og flat. Dette er ting som selv denne generasjon konsoller skulle takle bra.

Lenke til kommentar

 

Red Dead er unntaket hvor Rockstar bokstavelig talt har gått ut i pressen og sagt det er helt uaktuelt med det på PC. De tidligere Rockstar spillene har kommet hele 1år etter lansering på konsoll. Kommer det på PC så skal jeg juble HØYYYYT men tror det skal et mirakel til for at de slipper det dit.

 

Nå mener jeg å huske at grunnen til at RdR aldri kom til PC var pga masse rot fra studioet som hadde utviklet det. Det gjorde spillet veldig vanskelig å porte over til PC og ble dermed ikke sett på som et profitabelt prosjekt. Var ikke slik at de med viten og vilje utelot pc...

 

Jeg tror RDR2 kommer til PC iallefall. Rockstar er slik de alltid har vært, de kommer vel med en lanseringsvideo noen måneder etter at det har vært ute på bondeboksene ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden de fikk enormt gode salgstall på gta v på pc og at RDD2 sikkert bygger videre på Rage motoren så går jeg ut i fra at denne tiden neste år eller muligens sommeren blir det kungjort at spillet kommer til pc i løpet av 6 mndrs tid.

De hadde ikke erfaringen med gta V på pc bak seg da de lanserte RDD back in the day, mens nå har investorene sett hva som lønner seg. Når alt kommer til alt handler det om penger for dem.

Endret av Mooooooooooo
Lenke til kommentar

Jeg blir ihvertfall veldig overasket om dem dropper en PC versjon. Spesielt når en ser hvor bra GTA5 har gjort det på PC. Men at det kan ta like lang tid før det dukker opp som GTA5 til PC er nok ikke umulig.

 

Og jeg tror ikke jeg klarer å vente så lenge altså.....tipper det vil bli veldig pent på både PS4Pro og XboxOneX på et bra 4K HDR TV. Men kun i 30 fps selvfølgelig.... :/ 

 

Er nok det som er hele planen, akkurat som GTA 5 =) De solgte samme spill, opp til 3 ganger. Først til ps3/xbox 360, så kom det til ps4/xbox one og lenge etter, kom det til pc. Jeg tror de drøyer pc release, helt bevisst og de tjente godt på det sist. Takker nok ikke nei til mere penger, for folk blir jo å kjøpe uansett og klarer ikke å vente. Dette blir å komme til pc, selv om RockStar kanskje vil overtale folk til å tro noe annet først. Sneaky shit, just like shark cash cards in GTA =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...