Gå til innhold

Forza Motorsport 7-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillt endel, på nivå 5 karrieremessig, veldig artig :)

 

Det er nok lurt å ta en restart eller ikke spille flerfoldige timer i gangen da det definitivt er memory leaks ute og går, spoling ser ut til å påvirke det spesielt.

 

Bare å passe på å ta en restart innimellom.

 

Grafikken er nydelig.

 

Fikk lysst på ratt og pedaler igjen nå :)

Lenke til kommentar

Dette er helt sikkert bare meg, men jeg syns bilene virker så utrolig tunge og samtidig nervøse i forhold til FM4 (som jeg spilte som siste Forza-spill). Skal ingenting til for å få en helt ekstrem kontra, og da er snurring et faktum før man rekker å si "faen". Det virker nesten litt i overkant overdrevet, har null følelse med gassen. Du har grep - grep - grep - null grep - pang. Syns det kjempevanskelig å kjøre skikkelig fort i dette spillet. Det samme gjelder bremsen også, uten ABS så låser bremsene uansett, med mindre jeg starter å bremse 500m før neste sving 

Som eier av en E92 M3 IRL, så kan jeg fortelle at det fungerer ikke sånn til vanlig, jeg spinner ikke ut bare jeg kjører fort i en sving. Men igjen, mulig det bare er jeg som ha bitt meg merke i dette :p

Lenke til kommentar

Dette er helt sikkert bare meg, men jeg syns bilene virker så utrolig tunge og samtidig nervøse i forhold til FM4 (som jeg spilte som siste Forza-spill). Skal ingenting til for å få en helt ekstrem kontra, og da er snurring et faktum før man rekker å si "faen". Det virker nesten litt i overkant overdrevet, har null følelse med gassen. Du har grep - grep - grep - null grep - pang. Syns det kjempevanskelig å kjøre skikkelig fort i dette spillet. Det samme gjelder bremsen også, uten ABS så låser bremsene uansett, med mindre jeg starter å bremse 500m før neste sving 

Som eier av en E92 M3 IRL, så kan jeg fortelle at det fungerer ikke sånn til vanlig, jeg spinner ikke ut bare jeg kjører fort i en sving. Men igjen, mulig det bare er jeg som ha bitt meg merke i dette :p

Hva er oppsettet ditt på assists ? :)

Lenke til kommentar

Alle settings er av, bortsett fra TCS og SCS. Kjører manuell, og simulation på styring. Ingen racing linje.
Jeg greier ikke å kjøre uten disse ser det ut til. Pleide å fikse dette lett før, men med en kontra som plutselig bestemmer seg for å kicke inn og full burnout i 4. gir pga en liten hump i veien, så må disse være på hos meg :(

EDIT: Mulig det vil hjelpe å sette Steering til "Normal" i stedet for. Skal forske litt på det jeg :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Det funka litt bedre ja, nå kunne jeg justere opp til Expert-mode! :D

En annen ting som irriterer meg også, er AI-en. Jeg er dritt lei av å tråkle meg mellom 40-AI-er hvert bidige løp. Skulle ønske jeg kunne kvalifisere meg, slik at jeg kunne stå fremst. Har restartet Spa i Open Wheel Classic nå sikkert 15 ganger, for man blir jo vraka inn i første sving hver gang. Og om man kommer igjennom, så starter jakten. Jakten som akkurat går greit hver gang.. Ugh

EDIT: "Halla, jeg er en AI og kjører drit sakte, men likt hver runde. Ligger i idealsporet uansett jeg! Å, ser du kjører forbi meg i innersvingen? Legger meg i idealsporet for det jeg, null stress, du ligger jo trossalt en halv billengde foran, så vi kræsjer sikkert ikke. Å ja, og jeg kan ikke flyttes, bilen min er laget av 9000tonn stål - så sug balla mi" 
 

Ble kanskje i overkant negativ her nå :p

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...