Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Suger du mannen din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Nå er jeg ikke sammen med han, men har noe på gang. Suger han som regel hver gang vi møtes. Jeg liker det faktisk, spesielt om jeg har drukket litt for da blir jeg mye mer selvsikker. Skjer som oftest før sex, men det skjer også ut av det blå uten at jeg forventer/vil ha noe tilbake. Synes det er lettest at han bare kommer i munnen, men spiller egentlig ikke så stor rolle hvor han kommer for min del.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå er jeg ikke sammen med han, men har noe på gang. Suger han som regel hver gang vi møtes. Jeg liker det faktisk, spesielt om jeg har drukket litt for da blir jeg mye mer selvsikker. Skjer som oftest før sex, men det skjer også ut av det blå uten at jeg forventer/vil ha noe tilbake. Synes det er lettest at han bare kommer i munnen, men spiller egentlig ikke så stor rolle hvor han kommer for min del.

 

post-389336-0-11419900-1508362574_thumb.jpg

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Nå er jeg ikke sammen med han, men har noe på gang. Suger han som regel hver gang vi møtes. Jeg liker det faktisk, spesielt om jeg har drukket litt for da blir jeg mye mer selvsikker. Skjer som oftest før sex, men det skjer også ut av det blå uten at jeg forventer/vil ha noe tilbake. Synes det er lettest at han bare kommer i munnen, men spiller egentlig ikke så stor rolle hvor han kommer for min del.

Haha hæææ

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kan fortelle fra samboeren min sin side.. "Hell to the NO!"

 

Gjorde det mye i starten, men med tiden har det gått ned til kanskje 1-2 ganger i året

 

Hun liker det rett å slett ikke

 

Vi er såpass åpne med hverandre og vi kom frem til jeg får ha en "fetisjpartner". Hun tenner på å gi blowjobs og bare det.  Så vi møtes for en blowjob også skiller vi veier igjen og går tilbake til våre partnere og koser oss

 

Funker bra for oss da jeg er 10x mer seksuell enn min partner og hun ikke er av den sjalu typen og har akseptert at vi har forskjellige behov 

 

 



Anonymous poster hash: cec3b...cbb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan fortelle fra samboeren min sin side.. "Hell to the NO!"

 

Gjorde det mye i starten, men med tiden har det gått ned til kanskje 1-2 ganger i året

 

Hun liker det rett å slett ikke

 

Vi er såpass åpne med hverandre og vi kom frem til jeg får ha en "fetisjpartner". Hun tenner på å gi blowjobs og bare det. Så vi møtes for en blowjob også skiller vi veier igjen og går tilbake til våre partnere og koser oss

 

Funker bra for oss da jeg er 10x mer seksuell enn min partner og hun ikke er av den sjalu typen og har akseptert at vi har forskjellige behov

 

 

 

Anonymous poster hash: cec3b...cbb

Fy søren du er heldig. I fast forhold OG en skreppe som kommer innom en gang i blandt for å gi deg en blowjob- med velsignelse fra kona..

post-459532-14290_thumb.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Kan fortelle fra samboeren min sin side.. "Hell to the NO!"

 

Gjorde det mye i starten, men med tiden har det gått ned til kanskje 1-2 ganger i året

 

Hun liker det rett å slett ikke

 

Vi er såpass åpne med hverandre og vi kom frem til jeg får ha en "fetisjpartner". Hun tenner på å gi blowjobs og bare det. Så vi møtes for en blowjob også skiller vi veier igjen og går tilbake til våre partnere og koser oss

 

Funker bra for oss da jeg er 10x mer seksuell enn min partner og hun ikke er av den sjalu typen og har akseptert at vi har forskjellige behov

 

 

 

Anonymous poster hash: cec3b...cbb

Fy søren du er heldig. I fast forhold OG en skreppe som kommer innom en gang i blandt for å gi deg en blowjob- med velsignelse fra kona..

 

Snakk om og vinne i lotto og finne en oljebrønn samtidig! 

 

11/10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg suger han av og til men jeg liker det ikke lenger. Det lukter ofte urin av penisen hans (enda jeg vet han nettopp har vasket seg og at han gjør det skikkelig) jeg synes han har ganske mye forhud sammenlignet med de andre guttene jeg har ligget med. Forhuden dekker hele penishodet. Jeg tror det er det som gjør at det er vanskelig å få rent alt (ja - han trekker bak forhuden når han vasker seg og han bruker såpe. Jeg vet at han passer hygienen)

Jeg pleide å gi mange blowjobs før, men urinlukt/smak + at han bruker veldig lang tid før han kommer gjør at det ikke frister noe særlig lengre:(

 

Gutter som bruker lang tid før de kommer: gull når man har vaginal sex

- kjipt når kjeven begynner å verke.

 

Men ber han om en BJ får han det. Og han går ned på meg også.

 

Anonymous poster hash: 865cc...e2a

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...