Gå til innhold

Her er systemkravene for Need for Speed Payback


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger info om nyere Need for speed spill fra de som har spilt dem.

 

For min del hadde jeg det veldig morro med Need for Speed spill ink ratt\pedaler men alt falt pladdask når jeg merket et bilene forran ventet når jeg kjørte dårlig, jeg startet da å teste å kjørte om tomgang en hel runde for så å ta dem igjen neste runde allerede, å når jeg tok dem igjen så kjørte de like fort som meg uansett hvor bra jeg kjørte...

 

Denne effekten gidder jeg ikke å minner meg om når jeg først oppdaget lvl scaling i Oblivion for første gang som fortsatt ødlegger hele spill opplevelsen for meg ang Bethesda rpg spill.

 

Jeg vill blir utfordret, jeg vill merke jeg blir bedre uten at noe "autopilot" i bakgrunnen som hjelper meg. Fordomming av spill var noe som startet for alvor når konsollene kom in å hele familien skulle være med.

 

Spørsmålet er selvagt er denne metdoen å hjelpe spillreren på (også en idiotisk måte å holde spenningen på samme nivå hele tiden selvagt) tatt bort i nyere Need for Speed spill..

 

PS: håper ikke det er nevnt i artikkelen for har ikke lest den :)

Lenke til kommentar

Trenger info om nyere Need for speed spill fra de som har spilt dem.

 

For min del hadde jeg det veldig morro med Need for Speed spill ink ratt\pedaler men alt falt pladdask når jeg merket et bilene forran ventet når jeg kjørte dårlig, jeg startet da å teste å kjørte om tomgang en hel runde for så å ta dem igjen neste runde allerede, å når jeg tok dem igjen så kjørte de like fort som meg uansett hvor bra jeg kjørte...

 

Denne effekten gidder jeg ikke å minner meg om når jeg først oppdaget lvl scaling i Oblivion for første gang som fortsatt ødlegger hele spill opplevelsen for meg ang Bethesda rpg spill.

 

Jeg vill blir utfordret, jeg vill merke jeg blir bedre uten at noe "autopilot" i bakgrunnen som hjelper meg. Fordomming av spill var noe som startet for alvor når konsollene kom in å hele familien skulle være med.

 

Spørsmålet er selvagt er denne metdoen å hjelpe spillreren på (også en idiotisk måte å holde spenningen på samme nivå hele tiden selvagt) tatt bort i nyere Need for Speed spill..

 

PS: håper ikke det er nevnt i artikkelen for har ikke lest den :)

 

Rubberbanding gjør at bilene venter i nfs spill - alle nye spill fra Nfs har det, men ratt support er det dårlig med :/

 

Men denne ble for drøy ( har kontroller selv ) men dette er lavmål "Det påpekes også at en håndkontroller er nødvendig for å spille Need for Speed Payback."

Lenke til kommentar

Er ikke rubberbanding  lagging? I gamle dager ble det kalt for "handikap"  i bilspill, og var som oftest mulig å skru av i options. Om dette er vanlig lengre vet jeg ikke, men har spilt en del gta online races og der heter det for catchup. Dette var for å bremse de i front slik at de bak kunne lettere ta igjen teten/lederen, helt håpløst i mine øyne.

Lenke til kommentar

Trenger info om nyere Need for speed spill fra de som har spilt dem.

 

For min del hadde jeg det veldig morro med Need for Speed spill ink ratt\pedaler men alt falt pladdask når jeg merket et bilene forran ventet når jeg kjørte dårlig, jeg startet da å teste å kjørte om tomgang en hel runde for så å ta dem igjen neste runde allerede, å når jeg tok dem igjen så kjørte de like fort som meg uansett hvor bra jeg kjørte...

 

Ah, såkalt "catch-up" - aye, den mest forhatte spillmekanismen i mine øyne. Er grunnen til at jeg rundet Need for Speed: Underground på en uke og et tastatur, for så ikke å røre spillet igjen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...