Gå til innhold

TEST: iPhone 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Obs: Apple skryter av at iPhone 8, iPhone 8 Plus og iPhone X har fått «Quick Charge» via kabel. Dette ble først tilgjengelig i fjorårets iPhone 7-varianter."

 

What, hvor står det at iPhone 7 støtter dette? Har verken sett at Apple eller andre har nevnt noe slikt. (Å bruke iPad-lader har selvsagt alltid vært mulig, men støtte for quick charge via kabel er noe annet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Obs: Apple skryter av at iPhone 8, iPhone 8 Plus og iPhone X har fått «Quick Charge» via kabel. Dette ble først tilgjengelig i fjorårets iPhone 7-varianter."

 

What, hvor står det at iPhone 7 støtter dette? Har verken sett at Apple eller andre har nevnt noe slikt. (Å bruke iPad-lader har selvsagt alltid vært mulig, men støtte for quick charge via kabel er noe annet)

Har hurtigladet iphone siden iphone 6 pluss i 2014. Dette er ikke noe nytt. Er ikke lading via ipad lader via kabel? Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

"Obs: Apple skryter av at iPhone 8, iPhone 8 Plus og iPhone X har fått «Quick Charge» via kabel. Dette ble først tilgjengelig i fjorårets iPhone 7-varianter."

 

What, hvor står det at iPhone 7 støtter dette? Har verken sett at Apple eller andre har nevnt noe slikt. (Å bruke iPad-lader har selvsagt alltid vært mulig, men støtte for quick charge via kabel er noe annet)

 

Hei!

Jeg var helt overbevist om at dette var tilgjengelig i iPhone 7, men nå finner jeg ikke tilbake til der jeg trodde jeg opprinnelig oppdaget det. Jeg redigerer litt i teksten nå og fjerner iPhone 7-kommentaren.

 

Takk!

 

- Niklas

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virkelig imponerende ytelse. Problemet for meg er glass på begge sider, siden jeg ofte mister telefonen og hater å kle den inn med deksel.

 

Vel vel, iPhone 7 holder vel en stund til.

Har du prøvd med det orginale skinndekselet? https://www.apple.com/no/shop/product/MQH92ZM/A/skinndeksel-til-iphone-8-7-svart

Den største fordelen er at telefonen ikke blir så glatt med et slik.

Lenke til kommentar

Jada, imponerende ytelse, bla, bla, bla.

 

Men er ikke iPhone nå mer på vei over i "entusiast/ekstrem" klassen? Jeg har vanskelig for å forstå at den vanlige mannen i gata har behov for denne ekstreme ytelsen? Synes det ofte er et overdrevet fokus på ytelse og spesifikasjoner, men faktiske nyvinninger og forbedringer er ikke så store fra gang til gang.. Jeg har litt probmemer med å skjønne hvorfor hjemmeværende husmødre eller ungdom som snapper og instagrammer og gud-vet-hva-de-gjør EGENTLIG trenger denne ekstremytelsen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...