Gå til innhold

FEATURE: Lite er så hektisk som ein Squad-runde i Battlegrounds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

E-sport og PUNG. Det er alt Gamer skriver om for tiden.

 

Hva med å fokusere på andre ting innimellom?

 

Det er en uhyre urettferdig fremstilling av oss. Vi skriver om mange andre ting, selv om du ikke legger merke til det.

 

Litt fakta:

 

Siden forrige mandag har vi publisert 10 e-sport-saker (og da regner jeg med saken om IPX LAN, lenken til Rocket League-videoen og Afterplant-streamen). Vi har publisert 20 saker som ikke handler om e-sport. Av disse handler 3(!) om PUBG.

 

PUBG er det største spillet akkurat nå, så da blir det litt dekning. Og e-sport er det ingen hemmelighet at vi fokuserer på. Vi har vært «uheldige» med sakene akkurat i dag – ellers har vi mye annet stoff.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

E-sport og PUNG. Det er alt Gamer skriver om for tiden.

 

Hva med å fokusere på andre ting innimellom?

 

Det er en uhyre urettferdig fremstilling av oss. Vi skriver om mange andre ting, selv om du ikke legger merke til det.

 

Litt fakta:

 

Siden forrige mandag har vi publisert 10 e-sport-saker (og da regner jeg med saken om IPX LAN, lenken til Rocket League-videoen og Afterplant-streamen). Vi har publisert 20 saker som ikke handler om e-sport. Av disse handler 3(!) om PUBG.

 

PUBG er det største spillet akkurat nå, så da blir det litt dekning. Og e-sport er det ingen hemmelighet at vi fokuserer på. Vi har vært «uheldige» med sakene akkurat i dag – ellers har vi mye annet stoff.

I agree with Tullefanten, there should be less E-sport on Gamer.no.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

E-sport og PUNG. Det er alt Gamer skriver om for tiden.

 

Hva med å fokusere på andre ting innimellom?

 

Det er en uhyre urettferdig fremstilling av oss. Vi skriver om mange andre ting, selv om du ikke legger merke til det.

 

Litt fakta:

 

Siden forrige mandag har vi publisert 10 e-sport-saker (og da regner jeg med saken om IPX LAN, lenken til Rocket League-videoen og Afterplant-streamen). Vi har publisert 20 saker som ikke handler om e-sport. Av disse handler 3(!) om PUBG.

 

PUBG er det største spillet akkurat nå, så da blir det litt dekning. Og e-sport er det ingen hemmelighet at vi fokuserer på. Vi har vært «uheldige» med sakene akkurat i dag – ellers har vi mye annet stoff.

I agree with Tullefanten, there should be less E-sport on Gamer.no.

Jeg er helt uenig. Det burde heller bli mer av alt slik at man ikke går tom for lesestoff etter 15 minutter daglig. Gamer.no er nok kanskje den viktigste informasjonskanalen for E-sport ut til hvermannsen i landet her også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis dere på død og liv skal satse på Esport så gjør det under en egen dedikert del av Gamer, enten et søsternettsted eller som egen "fane". Det suger å måtte scrolle forbi over 50 % av innholdet deres hver uke.

 

Og som nevnt tidligere av andre, produser flere artikler. Trenger ikkje besøke Gamer særlig ofte uten å gå glipp av noe.

 

Husker for noen år siden når Gamer var siden jeg likte så godt fordi dere kom med relevante nyheter og tips om spill jeg ikke hadde hørt om. Nå er det stort sett populære spill som PUBG og Esport det går i, pluss Bethesda rimming og de forventede anmeldelsene av de største spillene.

Lenke til kommentar

Hvis dere på død og liv skal satse på Esport så gjør det under en egen dedikert del av Gamer, enten et søsternettsted eller som egen "fane". Det suger å måtte scrolle forbi over 50 % av innholdet deres hver uke.

1) Som Audun skrev lenger opp er det ikke sant at 50% av innholdet handler om e-sport. Heller ikke artikkelen som kommenteres her handler om e-sport. Slutt å spre faktafeil dersom vi faktisk skal lytte.

 

2) Det høres ut som en dårlig idé å ikke fronte den delen av Gamer.no som faktisk sørger for at vi holder skuta oppe. Uten e-sport hadde det vært enda færre artikler om tradisjonelle spill. Det er det mange som ikke innser.

Endret av TST
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...