Gå til innhold

Logitech slipper trådløs spillmus som «aldri» går tom for strøm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt G602 over lang tid, og var meget fornøyd med den. Byttet den kun ut nå for ikke lenge siden til MX Master 2S pga. at den kan kobles til 3 PCer samtidig, noe som gjør ting litt enklere.

 

Regner med oppfølgeren er like god.

 

Merket selv ingen forskjell mellom modusene på den, slik at det holdt å ha den i modusen som ga lengst batteritid.

Ett stort pluss er at den kan brukes på kun 1 av 2 batterier.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

 

Musen har allerede dukket opp for forhåndsbestilling i norske nettbutikker til en pris på 850 kroner. Det er uvisst akkurat når den blir tilgjengelig

Forhåndsbestille? Står 100+ på lager hos elkjøp. Og jeg kjøpte den for 2/3 dager siden.

 

 

Synd at Elkjøp har kopiert Amazon.co.uk og nå tar 10 kroner ekstra for å få ting sendt innen rimelig tid. 59 kroner for "Postpakke", 69 kroner for "Postpakke prioritert" for den musa. På ellers like vilkår kommer jeg naturligvis til å handle andre steder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Musen har allerede dukket opp for forhåndsbestilling i norske nettbutikker til en pris på 850 kroner. Det er uvisst akkurat når den blir tilgjengelig

Forhåndsbestille? Står 100+ på lager hos elkjøp. Og jeg kjøpte den for 2/3 dager siden.

 

 

Synd at Elkjøp har kopiert Amazon.co.uk og nå tar 10 kroner ekstra for å få ting sendt innen rimelig tid. 59 kroner for "Postpakke", 69 kroner for "Postpakke prioritert" for den musa. På ellers like vilkår kommer jeg naturligvis til å handle andre steder. 

Enig. Men impulskjøpern i meg bare måtte!

Lenke til kommentar

Så med en batterikapasitet på et AA batteri på ca 3,8 Wt blir det med 1400 timer levetid et forbruk på ca 5,6 mW.

Denne lille effekten burde da kunne "høstes" på en eller annen måte og få virkelig evig batteritid. Og hvis det "høstes" med andre midder enn bevegelse som f.eks å tappe strøm fra wifi signaler så trenger man enda lavere effekt pga at man da også høster energien i all dødtiden når musa ikke brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...