Gå til innhold

Hinter sterkt om at Borderlands 3 er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Får håpe det isåfall kommer på Switch, hvis ikke vil jeg heller ha Borderlands Collection der enn et nytt spill.

 

Kan love deg at mesteparten av fanbasen til Borderlands ikke er interessert i now switch-versjon. Det eneste vi faktisk bryr oss om nå, er et flunkende nytt borderlandsspill. (om de kaller det borderlands 3 spiller ingen rolle)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

 

Får håpe det isåfall kommer på Switch, hvis ikke vil jeg heller ha Borderlands Collection der enn et nytt spill.

Kan love deg at mesteparten av fanbasen til Borderlands ikke er interessert i now switch-versjon. Det eneste vi faktisk bryr oss om nå, er et flunkende nytt borderlandsspill. (om de kaller det borderlands 3 spiller ingen rolle)

 

Så morsomt å møte en offisiell talsperson for Borderlands-fansen da. Hvordan fikk du den jobben?

Lenke til kommentar

 

 

Får håpe det isåfall kommer på Switch, hvis ikke vil jeg heller ha Borderlands Collection der enn et nytt spill.

Kan love deg at mesteparten av fanbasen til Borderlands ikke er interessert i now switch-versjon. Det eneste vi faktisk bryr oss om nå, er et flunkende nytt borderlandsspill. (om de kaller det borderlands 3 spiller ingen rolle)
Så morsomt å møte en offisiell talsperson for Borderlands-fansen da. Hvordan fikk du den jobben?

Ok, beklager, mente ikke å fremstå som talsperson for "Borderlandsfansen". Poenget var vel mer at dersom du seriøst mener at Gearbox kommer til å lansere en switch versjon av de allerede eksisterende spill, fremfor å gi ut et borderlands 3, er fryktelig liten. Det at du også kommenterer at du heller vil ha collect eidition til switch fremfor borderlands 3 om det ikke kommer til switch virker litt merkelig i en artikkel som teaser om borderlands 3. Mente ikke kritisere ditt ønske om borderlands til switch, men prøvde å poengtere at jeg tror flesteparten ikke er mest opptatt av det =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...