Gå til innhold

Ny Battlefield 1-utvidelse rulles ut denne uken for sesongpasseiere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempe bra at de som har betalt masse for season pass eller collectors edition endelig for sin andre utgivelse av 4. Også kjempe bra at man nå kan kjøpe spillet med alle utgitte og kommende DLCr for en mye lavere pris. Så folk som betalte 200kr++ mer for spillet for ca. Et år siden har med andre ord betalte 200++ for å kunne spille en liten DLC litt lengre enn de som nå kjøper den billigere versjonen.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Synes egentlig det er bra, kanskje flere innser at forhåndsbestilling og seasonpass bare er til forbrukerenes ugunst?

 

AtW

Det er bra med HVIS forbrukerne får opp øya, men erfaring viser de mest sannsynlig ikke vil.

 

Og det er fremdeles en gedigen drite ned i halsen på forbrukerne fra EA sin side.

 

Jeg personlig kjøper aldri noe season pass. Men det er fordi jeg vet jeg er lei BF spill etter 24-30 timer. Lenge før det i det hele tatt kommer noe nytt content.

Lenke til kommentar

 Hvordan mener du de er glorifiserte cheerledere?

 

Ifølge artikkelen er den som spiller kvinnelig figur medlem av 'The Women's Battalion of Death' i flerspiller. Hvis du ikke kjenner til det var dette ett kortlevd mislykket propagandaprosjekt, kort sagt de var de kvinnelige soldatene der ment som motivasjon for mannelige soldatene til å gi litt mer(og skamme de som ikke var villig til å springe inn i skuddlinjen).

 

Jobben til de kvinnene var ikke å være soldater på lik linje med and soldater, ei heller noen elitegruppe, deres jobb var å innta en kamikaze-holdning for å motivere andre soldater. Så akkurat som cheerleaders var det motivasjon som var formålet, at de ble kledd opp som soldater endrer ikke på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 Hvordan mener du de er glorifiserte cheerledere?

 

Ifølge artikkelen er den som spiller kvinnelig figur medlem av 'The Women's Battalion of Death' i flerspiller. Hvis du ikke kjenner til det var dette ett kortlevd mislykket propagandaprosjekt, kort sagt de var de kvinnelige soldatene der ment som motivasjon for mannelige soldatene til å gi litt mer(og skamme de som ikke var villig til å springe inn i skuddlinjen).

 

Jobben til de kvinnene var ikke å være soldater på lik linje med and soldater, ei heller noen elitegruppe, deres jobb var å innta en kamikaze-holdning for å motivere andre soldater. Så akkurat som cheerleaders var det motivasjon som var formålet, at de ble kledd opp som soldater endrer ikke på det.

 

Ah, ja da skjønner jeg litt bedre hva du mener. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...