Gå til innhold

Nytt kjøleskap «lukter» om maten er spiselig eller bør kastes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor ikke skrive noe om hvordan teknologien bak FreshMeter virker?

Hva med å lese seg opp på teknologien bak slik at dere kan hjelpe oss som ikke har tid til å lese masse kildemateriale til å forstå teknolgiens funksjoner og hvilke begrensninger den har?

Er det ikke det som er jounalistikk?

 

Slikt skjer når man har nedskjæringer som ødelegger for journalistikken. Nå vet jeg for et faktum at Tek på et vist punkt var veldig punktlig, men det har dalt ned siden de samlet seg under ett tak med hardware.

Lenke til kommentar

Seriøst? De lanserer en funksjon som koster penger som gjør det samme som jeg gjør selv helt gratis?

 

Lukt, syn og smak er alt en trenger for å avgjøre om maten er trygg å spise. Det har fungert for menneskeheten i tusenvis av år og vil fortsette å virke sålenge vi ikke dummer oss ned med unødvendig dritt. 

 

Ikke har jeg noe behov for et kjøleskap med IoT heller. Klarer fint å skrive mine egne handlelister og skulle jeg gå tom for melk er det uansett ingen krise. 

 

Skulle heller sett kjøleskap med fokus på ennå bedre isolasjon for lavere forbruk, isolasjon som tillater ennå tynnere mengde av isolasjon slik at det innvendige rommet blir maksimert, samt kompressorer som er tilnærmet lydløs og innvendige overflater som er ennå enklere å rengjøre. 

Endret av bojangles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...