Gå til innhold

Alternativ til Godaddy for web-hosting


Anbefalte innlegg

Først håper jeg at jeg har funnet riktig del av forumet til dette spørsmålet.... det omhandler domenenavn.

 

Jeg har et .ORG domenenavn som jeg betaler Godaddy.com en årlig sum for å beholde. Hostingen ligger på en annen server og har ikke noe med Godaddy å gjøre.

Nå syns jeg det er blitt ganske dyrt -jeg fikk akkurat regning for ett år fremover og da må jeg betale kr. 326,- (som riktignok inkluderer "privacy" der navn/adresse/epostadresse ikke kommer frem om man tar en "whois", men heller en kontakt hos Godaddy som videre evt. tar kontakt med meg).

 

Jeg syns også Godaddy gjør det komplisert ved oppdatering, for de er uklare med de ulike tjenestene, og plutselig har man klikket på noe man ikke trenger.

 

Hva finnes av seriøse, bra og greit priset "registrars" som jeg kan gå over til (og som også har en whois "privacy" opsjon)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varierer per domene. 19 USD i året for et .cloud domene, 10 USD i året for .com og 1.88 USD i året for .mt eller noe sånt (bruker kun til test).

 

Har hatt Namecheap noen år nå, og har ingenting og utsette.

Bruker det kun som registrar, ikke web host osv. så kan bare snakke for selve domene prosessen og administrering av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...