Gå til innhold

SNIKTITT: Call of Duty: WWII


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det blir en open beta på PC?

Mest sannsynlig i November, det er bekreftet beta til pc men ikke når.

 

Fra Forbes:

 

"

What platforms is the beta on?

 

The first beta is for PS4 players only. The second will be for PS4 and Xbox One players. A PC beta will take place at a later date.

Endret av Mooooooooooo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen av de har vel gjort Ww1 før?

Call of Duty, Call of Duty 2, Call of Duty 3 & Call of Duty: World at War?

 

Edit: Gikk litt fort i svingene, beklager. Av WW1 spill jeg er klar over, er det eneste jeg kommer på i farten BF1 (forutenom et zombiekart i Black Ops II).

Endret av Enquad
Lenke til kommentar

For min del så er dette første cod siden bo1 som jeg gleder meg til.

"boots on the ground" er kanskje et utslitt utsagn, men det å kunne spille uten å måtte forholde seg til horisontal bevegelser forbedrer min spillopplevelse mye. (holdt på å hive tastaturet i veggen hver gang noen rakett boostet oppover akkurat når man skulle skyte dem.)

Håper det gir samme følelsen som world at war ga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En stor skuffelse. Nå har jeg ikke vært fan av cod siden modern warfare 2 for lenge siden.

Dum og optimist kjøpte jeg early Access med beta.

På PS4 føltes det som jeg var tilbake i 2007. Dårlig våpenfølelse, dårlig lyd (føles som man skyter med ertepistol) og grafikken var langt under noe man kan forvente i 2017. En siste ting som skuffet meg som historielærer var at i frykt for å krenke noen, har de tatt bort hakekors fra tyskerne. Hallo i luken, det er WW2, og tyskerne blir ikke snillere selv om man fjerner symbolet deres fra fly. Sist år var No mans sky årets skuffelse, i år er det nye cod som er årets skuffelse. Syr unna, terningkast 2

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En stor skuffelse. Nå har jeg ikke vært fan av cod siden modern warfare 2 for lenge siden.

Dum og optimist kjøpte jeg early Access med beta.

På PS4 føltes det som jeg var tilbake i 2007. Dårlig våpenfølelse, dårlig lyd (føles som man skyter med ertepistol) og grafikken var langt under noe man kan forvente i 2017. En siste ting som skuffet meg som historielærer var at i frykt for å krenke noen, har de tatt bort hakekors fra tyskerne. Hallo i luken, det er WW2, og tyskerne blir ikke snillere selv om man fjerner symbolet deres fra fly. Sist år var No mans sky årets skuffelse, i år er det nye cod som er årets skuffelse. Syr unna, terningkast 2

Må si meg totalt uenig. Endelig tilbake på et simpelt COD spill igjen. Utifra hva du skriver, er det helt klart at du ikke er typen i målgruppen til Activision. Burde heller holde deg til Battlefield. 

 

 

Og du kunne gjerne skrevet litt om killstreaks, lurer på hva de har funnet på angånde kilstreaks i ww2

http://www.gamezone.com/news/here-s-all-12-call-of-duty-wwii-killstreaks-that-have-been-revealed-so-far-3454704

 

 

For min del så er dette første cod siden bo1 som jeg gleder meg til.

"boots on the ground" er kanskje et utslitt utsagn, men det å kunne spille uten å måtte forholde seg til horisontal bevegelser forbedrer min spillopplevelse mye. (holdt på å hive tastaturet i veggen hver gang noen rakett boostet oppover akkurat når man skulle skyte dem.)

Håper det gir samme følelsen som world at war ga.

Helt enig, la fra meg COD etter BO1 selv da alt annet ble litt i overkant for min del. WWII har god flyt, gode maps, våpner, killstreaks, osv. Godt at dem endelig har gått for noe simpelt uten for mye dilldall. War moduset var jo også helt rått. 

Lenke til kommentar

På PS4 føltes det som jeg var tilbake i 2007. Dårlig våpenfølelse, dårlig lyd (føles som man skyter med ertepistol) og grafikken var langt under noe man kan forvente i 2017. 

 

Kjenner meg ikke igjen i noe av dette. Våpnene som var i beta hadde alle bra tyngde og lyd bilde i hele spillet på høyde med Battlefield serien med heftig binaural eller lignende lyd. Nå spilte jeg på PS4Pro på et 4K tv i 1620p med HDR og det i kombinasjon med en fantastisk teknikk som kalles for photogrammetry gjorde at flere områder og lys setting ser nesten helt ekte ut. Rett og slett skikkelig bra.

Lenke til kommentar

En stor skuffelse. Nå har jeg ikke vært fan av cod siden modern warfare 2 for lenge siden.

Dum og optimist kjøpte jeg early Access med beta.

På PS4 føltes det som jeg var tilbake i 2007. Dårlig våpenfølelse, dårlig lyd (føles som man skyter med ertepistol) og grafikken var langt under noe man kan forvente i 2017. En siste ting som skuffet meg som historielærer var at i frykt for å krenke noen, har de tatt bort hakekors fra tyskerne. Hallo i luken, det er WW2, og tyskerne blir ikke snillere selv om man fjerner symbolet deres fra fly. Sist år var No mans sky årets skuffelse, i år er det nye cod som er årets skuffelse. Syr unna, terningkast 2

 

 

Kan ikke si jeg savnet hakekorset veldig, og ofret det ikke mye tanke i kampens hete under heftige runder i War modus ;)

 

Men nå er dette på plass i enspillerdelen da :)

 

Ellers føler jeg ikke at de har bommet fullstendig med selve lydbildet, det er under par i forhold til BF1 som er i en klasse for seg selv pga. størrelse og skala, men i COD-formatet syns eg det er mye bra altså. Heller ikke grafikken når helt opp til BF1, og da spesielt mtp. hvor liten slagmark det er snakk om her..noe som får BF1 til å fremstå vanvittig mye mer imponerende i grunn. Men det er godt nok, og det flyter godt noe som er svært viktig i COD. 

 

Men jeg er forsåvidt litt enig i overskriften også, dette er god gammel COD-gameplay på godt og vondt. Det gode for min del er War-moduset som som fremstår som ett deilig friskt pust her. Dette er ett modus jeg behersker og kan hevde meg i. Team Deathmatch/DM er jo bare å glemme i COD-settingen, her henger jeg ikke med og får nærmest anfall av hvor lite kartet er og hvor høyt tempoet er :p Kjenner fort det presser i brystkassen altså..

 

Headquarters og Domination er litt mer bingo om jeg får det til noen runder eller ei, men vi får se når det kommer til fullversjonen og om det er hakket større kart. For en BF-veteran som meg tar det nok en stund å omstille seg til det trange,klaustrofobiske og vanvittig hektiske gameplayet her.

 

Men jeg gleder meg, for første gang til ett COD spill på veldig mange år nå.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En stor skuffelse. Nå har jeg ikke vært fan av cod siden modern warfare 2 for lenge siden.

Dum og optimist kjøpte jeg early Access med beta.

På PS4 føltes det som jeg var tilbake i 2007. Dårlig våpenfølelse, dårlig lyd (føles som man skyter med ertepistol) og grafikken var langt under noe man kan forvente i 2017. En siste ting som skuffet meg som historielærer var at i frykt for å krenke noen, har de tatt bort hakekors fra tyskerne. Hallo i luken, det er WW2, og tyskerne blir ikke snillere selv om man fjerner symbolet deres fra fly. Sist år var No mans sky årets skuffelse, i år er det nye cod som er årets skuffelse. Syr unna, terningkast 2

 

Er du ny til COD? COD har ALLTID hatt den veiskeste dårligste våpen feelen i noen FPS, Hagla i doom 1 føles hundre ganger bedre ut enn noe våpen noen gang i COD. Har du prøvd World at war? å bruke BARen i det spillet er en av de kjipeste opplevelsene jeg har hatt i et FPS, jeg vet om vanngevær med mer omph enn BARen i World at war.

Lenke til kommentar

Er du ny til COD? COD har ALLTID hatt den veiskeste dårligste våpen feelen i noen FPS, Hagla i doom 1 føles hundre ganger bedre ut enn noe våpen noen gang i COD. Har du prøvd World at war? å bruke BARen i det spillet er en av de kjipeste opplevelsene jeg har hatt i et FPS, jeg vet om vanngevær med mer omph enn BARen i World at war.

 

WaW var også det CoD med dårligst våpenlyd.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...