Gå til innhold

I dag åpner Destiny 2 betatesten for PC-spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må man ha kjøpt det for å få teste det ut? jeg får bare beskjed om å kjøpe det,ikke noe installer knapp,så da regner jeg med at jeg må betale før jeg får teste det ut??

 

Den skal være helt åpen og gratis, men åpner ikke før i kveld klokken 19:00. Tipper det kommer en knapp på Battle.net da.

Lenke til kommentar

 

Hvor mange GB er betaen på? Har litt tregt nett, så når vel ikke å få prøvd betaen før den er ferdig nedlastet :p

Den er på 16 gb. Orker heller ikke laste ned Betaen grunnet treigt nett. :)

 

 

Hjelper ikke med raskt nett heller. Battle.net gir meg hele 300kb/sec og jeg har en lynrask 150 mbit linje. Tydeligvis ekstrem pågang. Første gang jeg har sett battle.net knele som dette.

Lenke til kommentar

 

 

Hvor mange GB er betaen på? Har litt tregt nett, så når vel ikke å få prøvd betaen før den er ferdig nedlastet :p

Den er på 16 gb. Orker heller ikke laste ned Betaen grunnet treigt nett. :)

 

 

Hjelper ikke med raskt nett heller. Battle.net gir meg hele 300kb/sec og jeg har en lynrask 150 mbit linje. Tydeligvis ekstrem pågang. Første gang jeg har sett battle.net knele som dette.

Snodig har samme linje selv og jeg lå på 8-9 mb/sec

Lenke til kommentar

Helt OK. Ingen merkbar endring fra Destiny 1 egentlig, (bortsett fra at det er på Pc), blir mer som en expansion foreløpig. Savner interaksjon med miljøet (skyte på gassflasker, skjulesteder som kan ødelegges for å promotere mobilitet osv.

Velkommen med mer historie, men ikke engang 1 ny klasse er litt svakt

Lenke til kommentar

Nå er vel Destiny 2 en fortsettelse på historien men med en større fokus på historien enn i Destiny 1. Da mener de vel kanskje at det ikke er relevant med en ny klasse eller at det er vanskelig nok å balansere de som er om de ikke skal dytte inn en til også har du historie aspektet hvor kommer de fra eller hvorfor var de i Destiny 1?

Lenke til kommentar

Prøvde en liten runde i går. Det flyter godt og kontrollene er gode. Virker som det er veldig likt Destiny 1 da så hvis man syntes det fort ble kjedelig så mistenker jeg at det blir litt det samme her. Men skal gi det flere sjanser utover. Tror det kan være moro coop da! :)

Lenke til kommentar

Flyter bra, gode kontrollere osv.. Men får ikke noe veldig godt inntrykk av spillet. Regner med at det vil være noe campaign/open world i spillet? BETA'en er jo kun en kort single-player bit + 1 strike og 2 PvP eventer. Var morsomt nok det, men for en som aldri har spilt Destiny så vet jeg fremdeles ikke helt hva dette spillet skal tilby og inneholde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...