Gå til innhold

ANMELDELSE: Mario + Rabbids Kingdom Battle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart, sto 6. september tidligere i dag? Har heller ikke fått noen bekreftelse på at det er sendt? Får håpe de bare har rotet litt, og sender det i dag likevel. :)

 

EDIT: Ordrestatus står som Sendt. :D Da får jeg vel mail om det ganske snart.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

 

Og Gamezone får det av en eller annen grunn ikke inn før neste onsdag. Blir en lang uke å vente. Hmpf. :p

Fikk Leveringsbekreftelse i dag på Mario + Rabbids Kingdom Battle CE Switch fra Gamezone.

 

Sjekk posten rett over din. ;)

 

 

Hvordan er flerspiller på dette? Over nett? På en konsoll?

Så vidt jeg vet er det bare noen challenge maps, og spilles på en konsoll/skjerm.

Lenke til kommentar

 

 

Og Gamezone får det av en eller annen grunn ikke inn før neste onsdag. Blir en lang uke å vente. Hmpf. :p

Fikk Leveringsbekreftelse i dag på Mario + Rabbids Kingdom Battle CE Switch fra Gamezone.

 

Sjekk posten rett over din. ;)

 

 

Hvordan er flerspiller på dette? Over nett? På en konsoll?

Så vidt jeg vet er det bare noen challenge maps, og spilles på en konsoll/skjerm.

 

Forventet levering: 29.08.2017 av Mario + Rabbids Kingdom Battle, :dribble: skal legge ut bilde det blir flere bilder en et bilde   :p Schreiber

post-281153-0-10924300-1503957467_thumb.png

Lenke til kommentar

 

Puh, endelig et bra Switch-spill i 2017 da! Får håpe Mario+Rabbids retter opp inntrykket etter det nokså middelmådige Zelda-spillet.

Godt det er flere med samme oppfatning av Zelda.

 

 

Skjønner godt at spillet ikke treffer alle, men majoriteten er nok enige i at det er meget bra spill. http://www.metacritic.com/game/switch/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild

 

Foreløpig er det det eneste spillet jeg har på Switch, da ingen andre har fristet nevneverdig. Vurderer fortløpende Splatoon 2, men mistenker at det er kortvarig moro. Heldigvis er det flere spill som frister fremover.

Lenke til kommentar

Forventet levering: 29.08.2017 av Mario + Rabbids Kingdom Battle, :dribble: skal legge ut bilde det blir flere bilder en et bilde   :p Schreiber

 

Fikk det i posten i dag. ;)

 

Puh, endelig et bra Switch-spill i 2017 da! Får håpe Mario+Rabbids retter opp inntrykket etter det nokså middelmådige Zelda-spillet.

 

Ble ikke akkurat imponert over Zelda selv, men 2017 har vært et bra år for meg likevel. Super Bomberman R og Splatoon 2 var rimelig bra, og ARMS er ikke så verst i korte økter. Storkoste meg med Blaster Master Zero og Shantae: Half-Geni Hero også (Risky Boots DLCen kommer for øvrig i dag) og Mario Kart 8 var andre høydare. Greit nok er ingen av dem eksklusivt til Switch, men kjekt om man ikke har dem på andre plattformer. Hadde ikke MK8 på Wii U, så å få det med bedre grafikk, bedre framerate og alle DLCen inkludert til Switch var jo morsomt nok. Ellers har vi jo Lego City Undercover, som jeg har kost meg med i mange timer på Switch'en.

 

På horisonten har vi Super Mario Odyssey om ca to måneder, og vi kan fortsatt forvente både Fire Emblem Warriors og Xenoblade Chronicles 2 i løpet av året. Så vil si 2017 har vært et bra år for Switch, alt i alt. Det kommer nok mest ann på hva slags spill man foretrekker. Vi får neppe noen rene skytespill som Call of Duty eller Far Cry på Switch, men det er det vel da heller ingen som regner med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...