Gå til innhold

Playerunknown's Battlegrounds hadde flere samtidige spillere enn Dota 2 i helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er egentlig ganske imponerende, da spillet har åpenbart mange feil og mangler (Early Access)

 

Får håpe de smir jernet mens det varmt og utvikler spillet videre, slik at det blir et spill man kan spille i mange år fremover :)

 

Syns ikke det har mange feil. Spillet er mer spillbart enn flere fullverdige spill og er langt bedre samtidig.Fysikken er litt rar til tider men utenom det har jeg ikke opplevd en eneste bug. Fantastisk spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er egentlig ganske imponerende, da spillet har åpenbart mange feil og mangler (Early Access)

 

Får håpe de smir jernet mens det varmt og utvikler spillet videre, slik at det blir et spill man kan spille i mange år fremover :)

Syns ikke det har mange feil. Spillet er mer spillbart enn flere fullverdige spill og er langt bedre samtidig.Fysikken er litt rar til tider men utenom det har jeg ikke opplevd en eneste bug. Fantastisk spill.

 

 

Feil var kanskje ikke helt riktig å si, det jeg mente å si var heller "finpuss". Enkelte småting her og der som kan forbedres for en bedre spillopplevelse :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet er så sinnssykt artig. Har rundt 400 timer siden release og er det eneste som blir spilt for tiden. Det florerer av bugs, men det må man forvente i early access, men selv med dårlig optimalisering, feil og noen litt dårlige løsning er dette det beste spillet jeg har spilt på veldig lenge!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å spille så lenge om gangen, da jeg irriterer meg over små feil jeg gjør, som leder til en litt for tidlig avgang  :p

Det er helt utrolig hvor nervepirrende det er når det bare er deg og et par andre karer igjen, helt sykt. Jeg har aldri vunnet, men jeg har havnet på andreplass et par ganger. Hadde vært interessant å målt pulsen i de siste minuttene  :grin:

Lenke til kommentar

Gikk lei etter 8 timer, derav halvparten gikk med på å gå spillet til å fungere i det hele tatt på min PC som drar alle andre spill uten noen problemer.

 

Vant 2 av de få rundene jeg spilte, en duo kamp og et som squad. Ikke fordi vi var gode, men fordi vi gjemte oss og knerta de siste som var igjen. "Dritgøy". Nei, detta spillet skjønner jeg ikke kan være så populært..

 

Edit: Leif.

Endret av Tullefanten
Lenke til kommentar

 

Dette er egentlig ganske imponerende, da spillet har åpenbart mange feil og mangler (Early Access)

 

Får håpe de smir jernet mens det varmt og utvikler spillet videre, slik at det blir et spill man kan spille i mange år fremover :)

 

Syns ikke det har mange feil. Spillet er mer spillbart enn flere fullverdige spill og er langt bedre samtidig.Fysikken er litt rar til tider men utenom det har jeg ikke opplevd en eneste bug. Fantastisk spill.

Merkelig om du ikke har opplevd noen bugs for det er rimelig mange...

f.eks. trehjuls-sykkelen kan helt uten videre bare bestemme seg for å velte, helst på helt flatt underlag.

 

Noen items til tider er ikke så gira på å forlate backpacken

 

iblant ignorer skudd alt av armor, så du dør på 2 skudd uannsett.

 

Bli kastet titalls meter unna der du lander da fallskjermen deaktiveres, mister 40% hp.

 

Reiser opp motorsykkelen etter bruk, den lander oppå deg og du mister hp/dør.

 

En bil i 1km/t er like dødlig som en i 90km/t.

 

Stekepanna blokkerer skudd forfra enda den sitter på rumpa di.

 

Sikkert en haug flere å liste opp, men dette er de jeg opplever minst 1 gang om dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dette er egentlig ganske imponerende, da spillet har åpenbart mange feil og mangler (Early Access)

 

Får håpe de smir jernet mens det varmt og utvikler spillet videre, slik at det blir et spill man kan spille i mange år fremover :)

 

Syns ikke det har mange feil. Spillet er mer spillbart enn flere fullverdige spill og er langt bedre samtidig.Fysikken er litt rar til tider men utenom det har jeg ikke opplevd en eneste bug. Fantastisk spill.

Merkelig om du ikke har opplevd noen bugs for det er rimelig mange...

f.eks. trehjuls-sykkelen kan helt uten videre bare bestemme seg for å velte, helst på helt flatt underlag.

 

Noen items til tider er ikke så gira på å forlate backpacken

 

iblant ignorer skudd alt av armor, så du dør på 2 skudd uannsett.

 

Bli kastet titalls meter unna der du lander da fallskjermen deaktiveres, mister 40% hp.

 

Reiser opp motorsykkelen etter bruk, den lander oppå deg og du mister hp/dør.

 

En bil i 1km/t er like dødlig som en i 90km/t.

 

Stekepanna blokkerer skudd forfra enda den sitter på rumpa di.

 

Sikkert en haug flere å liste opp, men dette er de jeg opplever minst 1 gang om dagen.

Motorsykkelen er funky til tider ja men er oftest når jeg har altfor stor fart og hopper med den. De andre bugsene du lister har jeg faktisk aldri opplevd etter flere hundre timer i spillet. Men strengt talt, det er mer alvorligere bugs i Battlefield 1 enn det er i dette og dette er alpha build...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...