Gå til innhold

Spill som ligner "settlement"-delen av fallout 4


Anbefalte innlegg

Jeg tilhører dem som virkelig storkoste meg med settlements i Fallout 4, og skulle ønske meg mer av det samme, kanskje i en litt annen setting, men der bygging, sanking av ressurser og innbyggere inngår. Prøvde meg på "The Forest" og likte det egentlig godt, men det å ikke ha noen NPCer så min side ødela det for meg i lengden.

 

Så, noen som har forslag til spill som har mye til felles med settlement delen i Fallout 4?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg tilhører dem som virkelig storkoste meg med settlements i Fallout 4, og skulle ønske meg mer av det samme, kanskje i en litt annen setting, men der bygging, sanking av ressurser og innbyggere inngår. Prøvde meg på "The Forest" og likte det egentlig godt, men det å ikke ha noen NPCer så min side ødela det for meg i lengden.

 

Så, noen som har forslag til spill som har mye til felles med settlement delen i Fallout 4?

 

Hei her har jeg mange forslag!. Ta en titt på Conan Exiles, Skyrim med MODS vil også bli veldig likt Fallout 4 når det kommer til base bygging. ta også å se litt på eller les litt om Subnautica (dette er jo egentlig fallout 4 building under vann), ambefaler også Osiris New Dawn,  stranded deep er også verdt å se litt gameplay av (du starter på en øy å må overleve ved hjelp av crafting). så kan jeg oigså nevne ARK og the forest og rust da men har ikke spilt de. alle disse spillene er i first person eller 3 person. hvis du vil ha ett bybygger lignende spill ville jeg ha sett på Tropico serien, cities skylanes, planetbase.

Endret av tartarus90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...