Gå til innhold

Telia vs Telenor: Hvem har det beste super-abonnementet?


Anbefalte innlegg

 

Problemet er at Telenor ikke har lov og være Norges billigste. Arister meg visst orakelet tar feil.

Om noen skal arrestere deg så er det for at du ikke kan norsk...

I Norge kan man ikke arresteres for å skrive dårlig norsk, på lik linje med at man ikke kan arresteres for uhøflighet. ;-)

Dog syntes jeg man bør få kudos for å prøve. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor trenger dere mye mobildata? Overalt er det gratis Wifi. I noen byer er det sågar gratis bynett. Selv har jeg en abonnementpakke med minst mobildata og betaler 40 kr måneden :-)

 

Hvorfor trenger du så lite mobildata? Dette er jo individuelt. Din mobildatamengde bruker sannsynligvis jeg opp i løpet av et døgn, derfor behøver jeg det.

 

Gratis wifi er generelt sett tregt, overbefolket og med dårlig dekning. I tillegg er gjerne nettsikkerheten elendig. For ganske mange mennesker er det ikke nok med dekning, det skal gå raskt og sømløst. 4G/4G+ er totalt overlegent wifi på de fleste punkter, det er først nå med 500/500 linje jeg faktisk bruker wifi nettet hjemme på mobilen. På samme måte som du ikke kan forstå behovet for mobildata, kan ikke jeg fatte og forstå at noen "gidder" å leve med 1GB mobildata i dagens samfunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...