Gå til innhold

Telenor fiber forsinket leveranse! :(


Anbefalte innlegg

Fikk 28.06.2017 melding fra Telenor at nå var fiber tilgjengelig på min adresse. Det ble lagt fiber i området for ca 3-4 år siden, men ble ikke med den gangen, men de la fiber frem til huset. Ringte dem i vår og da skulle de sette meg opp på venteliste, fordi sentralen var full.

Når jeg da fikk sms om at det var klart, ringte jeg samme dag og bestilte 30/30 fiber. Fikk da beskjed om opp til 8 uker leveringstid.

Ringte dem nettopp, siden jeg ennå ikke har hørt fra montør. Fikk da beskjed om at det var fult i sentralen, og at jag måtte vente til de monterte ekstra utstyr. Det var ikke noe plan på det, og de kunne ikke si hvor lenge jeg måtte vente.. ??

 

Har hatt lignende problemer før med Telenor... Men forstår jo etterhvert at man bare får vente, ikke noe å gjøre med det... Når de har enerett i området, så kan man ikke velge andre...

 

Men har undersøkt med Nextgentel, og de kan overta utleie etter en stund.. Så skal ikke bli hos den store skulken Telenor lengre enn nødvendig...

 

 

Hvorfor har de ikke kontroll??

:hm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk 28.06.2017 melding fra Telenor at nå var fiber tilgjengelig på min adresse. Det ble lagt fiber i området for ca 3-4 år siden, men ble ikke med den gangen, men de la fiber frem til huset. Ringte dem i vår og da skulle de sette meg opp på venteliste, fordi sentralen var full.

Når jeg da fikk sms om at det var klart, ringte jeg samme dag og bestilte 30/30 fiber. Fikk da beskjed om opp til 8 uker leveringstid.

Ringte dem nettopp, siden jeg ennå ikke har hørt fra montør. Fikk da beskjed om at det var fult i sentralen, og at jag måtte vente til de monterte ekstra utstyr. Det var ikke noe plan på det, og de kunne ikke si hvor lenge jeg måtte vente.. ??

 

Har hatt lignende problemer før med Telenor... Men forstår jo etterhvert at man bare får vente, ikke noe å gjøre med det... Når de har enerett i området, så kan man ikke velge andre...

 

Men har undersøkt med Nextgentel, og de kan overta utleie etter en stund.. Så skal ikke bli hos den store skulken Telenor lengre enn nødvendig...

 

 

Hvorfor har de ikke kontroll??

:hm:

 

Jeg hadde også lang ventetid, det var Eltel som surret mye, men jeg tror de manglet noe dokumentasjon fra Canal Digital/Telenor. Da jeg endelig fikk så fikk jeg 2 måneder gratis før de begynte å fakturere.

 

Du burde ringe Eltel å purre, purr på entrepenøren. Send også inn klage skriftlig til Canal Digital og klag de gjerne inn til elektronisk brukerklagenemd

Endret av Janbanan123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...