Gå til innhold

Noen her som tjener penger på crypto currencies?


Anbefalte innlegg

Noen her som investerer i crypto currencies?


 


Hva tenker du om crypto som en måte og tjene penger på?


 


Under ser du et bilde av mitt crypto portfolio og de gode mulighetene som er i denne bransjen:)


Jeg gikk fra 4000 til 220.000 kr på 5 uker.


 


Bare og spørre om du lurer på noe anngående crypto :)


 


6jojmx.gif


Endret av Satyrion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra for deg, men du er bare heldig. Dette kan kræsje i morgen uten at noen forstod hvorfor. Enjoy it while it lasts... du er ikke økonomisk uavhengig enda! Dette vil aldri være noe profesjonelle investorer legger penger i.

var veldig helding i starten og ja det kommer korreksjoner av å til men formuen stiger hver uke. Markedet vil ikke kræsje da jeg tror crypto er fremtiden og det er mange profesjonelle som begynner legger penger i dette for eksempel Mark Cuban.

Lenke til kommentar

Er dette på ASICs eller skjermkort? Høyt strømforbruk?

er vell ikke lønnsomt og mine valluta etter hva jeg fant ut når jeg sjekket kosten på innkøp og drift av asic miner kontra verdien på bitcoin kom man aldri til å tjene inn kosten på og kjøpe inn og holde de i drift med strømbruk.

Lenke til kommentar

 

Bra for deg, men du er bare heldig. Dette kan kræsje i morgen uten at noen forstod hvorfor. Enjoy it while it lasts... du er ikke økonomisk uavhengig enda! Dette vil aldri være noe profesjonelle investorer legger penger i.

var veldig helding i starten og ja det kommer korreksjoner av å til men formuen stiger hver uke. Markedet vil ikke kræsje da jeg tror crypto er fremtiden og det er mange profesjonelle som begynner legger penger i dette for eksempel Mark Cuban.

 

Jeg ansér ikke han som profesjonell, han snakker for mye tull. Men for all del, lykke til.

Lenke til kommentar

 

 

Bra for deg, men du er bare heldig. Dette kan kræsje i morgen uten at noen forstod hvorfor. Enjoy it while it lasts... du er ikke økonomisk uavhengig enda! Dette vil aldri være noe profesjonelle investorer legger penger i.

var veldig helding i starten og ja det kommer korreksjoner av å til men formuen stiger hver uke. Markedet vil ikke kræsje da jeg tror crypto er fremtiden og det er mange profesjonelle som begynner legger penger i dette for eksempel Mark Cuban.

 

Jeg ansér ikke han som profesjonell, han snakker for mye tull. Men for all del, lykke til.

 

Mark Cuban er ikke profesjonell? lol
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

Bra for deg, men du er bare heldig. Dette kan kræsje i morgen uten at noen forstod hvorfor. Enjoy it while it lasts... du er ikke økonomisk uavhengig enda! Dette vil aldri være noe profesjonelle investorer legger penger i.

var veldig helding i starten og ja det kommer korreksjoner av å til men formuen stiger hver uke. Markedet vil ikke kræsje da jeg tror crypto er fremtiden og det er mange profesjonelle som begynner legger penger i dette for eksempel Mark Cuban.

 

Jeg ansér ikke han som profesjonell, han snakker for mye tull. Men for all del, lykke til.

 

Syntes han har vært flink til å tjene penger jeg, er på samme vei selv takket være dette flotte crypto kræsjet som skjer for tiden.

Lenke til kommentar

Kan du f.eks ta ut 220k og begynne med 4k igjen, og forvente samme resultat? Føler du at du har kontroll på valgene du tar, eller at det er litt "gambling"?

 

Selv starta jeg med 300kr, endte opp på 3k, men tapte alt igjen på shitcoins. Jeg aner ikke lenger hva jeg skal trade, da det har vært så mye pump and dump de siste månedene.

Jo mer du har inne jo mer potensiale til å tjene mer så om jeg tar ut store summer nå vil det ta meg mye lengre tid å tjene virkelig store penger. La oss si jeg tar ut 220k å bare har 4k stående, jeg setter da 4k inn på crypto "X" som stiger med 100% på 2 uker. Da sitter jeg igjen med totalt 8k. Visst jeg derimot ikke tar ut noe og setter 220k på samme crypto som da stiger med 100% på 2 uker sitter jeg jo igjen med 440k.

 

Pump and dump har jeg også vært utsatt for, men fikk heldigvis solgt meg ut med litt gevinst. Sett kun penger på valuater du tror har bra potensiale for fremtiden, gjør markeds undersøkelser og les deg opp på whitepapers av valuater som du har interesse av. adri kjøp in i hypen av en coin, du MÅ kjøpe deg inn FØR hypen skjer. 

Endret av Satyrion
Lenke til kommentar

 

Kan du f.eks ta ut 220k og begynne med 4k igjen, og forvente samme resultat? Føler du at du har kontroll på valgene du tar, eller at det er litt "gambling"?

 

Selv starta jeg med 300kr, endte opp på 3k, men tapte alt igjen på shitcoins. Jeg aner ikke lenger hva jeg skal trade, da det har vært så mye pump and dump de siste månedene.

Jo mer du har inne jo mer potensiale til å tjene mer så om jeg tar ut store summer nå vil det ta meg mye lengre tid å tjene virkelig store penger. La oss si jeg tar ut 220k å bare har 4k stående, jeg setter da 4k inn på crypto "X" som stiger med 100% på 2 uker. Da sitter jeg igjen med totalt 8k. Visst jeg derimot ikke tar ut noe og setter 220k på samme crypto som da stiger med 100% på 2 uker sitter jeg jo igjen med 440k.

 

 

Ja, jeg tenker bare på om du hadde klart å gjøre det samme igjen med utgangspunkt på 4k, om det er kunnskap, strategi eller bare flaks.

Sier ikke at du gambler eller har flaks, men føler det er noe man ikke kommer helt unna i cryptotrading.

Lenke til kommentar

 

 

Kan du f.eks ta ut 220k og begynne med 4k igjen, og forvente samme resultat? Føler du at du har kontroll på valgene du tar, eller at det er litt "gambling"?

 

Selv starta jeg med 300kr, endte opp på 3k, men tapte alt igjen på shitcoins. Jeg aner ikke lenger hva jeg skal trade, da det har vært så mye pump and dump de siste månedene.

Jo mer du har inne jo mer potensiale til å tjene mer så om jeg tar ut store summer nå vil det ta meg mye lengre tid å tjene virkelig store penger. La oss si jeg tar ut 220k å bare har 4k stående, jeg setter da 4k inn på crypto "X" som stiger med 100% på 2 uker. Da sitter jeg igjen med totalt 8k. Visst jeg derimot ikke tar ut noe og setter 220k på samme crypto som da stiger med 100% på 2 uker sitter jeg jo igjen med 440k.

 

 

Ja, jeg tenker bare på om du hadde klart å gjøre det samme igjen med utgangspunkt på 4k, om det er kunnskap, strategi eller bare flaks.

Sier ikke at du gambler eller har flaks, men føler det er noe man ikke kommer helt unna i cryptotrading.

 

Hadde nok klart det, men ville nok tatt mye lenger tid da jeg ikke ser noen cryptoer der ute med like stort potensiale som den jeg investerte i for noen måneder siden som gikk opp ca 30x på 1 uke og har holdt seg bra siden. Det er en ren blanding av kunnskap, strategi og flaks. Jeg var på rett sted til rett tid rett og slett :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...