Gå til innhold

20% rabatt hos Power.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk for AMD 1700x med 16GB 3200 ram fra Corsair og et X370 Prime Pro hovedkort fra Asus.

Og den største og dyreste kjøleren fra Noctua som støttet AM4.

Har et gtx 970 fra før, og det fungerer urovekkende bra til å være passe gammelt. Føler ikke for å blåse 3k ekstra på det på nåværende tidspunkt

De har gode priser på kabinetter også.

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Bra side, men linker i hytt og gevær.

 

Noen som gidder å ta seg bryet med å foreslå de viktigste elementene utfra power sitt sortiment?

Skjermkort, HK, ram, SSD og vifte, slik at det blir optimalt? Forberedt på å bruke opptil 10-15k på dette.

 

Takker og bukker for tips!

Lenke til kommentar

Bra side, men linker i hytt og gevær.

 

Noen som gidder å ta seg bryet med å foreslå de viktigste elementene utfra power sitt sortiment?

Skjermkort, HK, ram, SSD og vifte, slik at det blir optimalt? Forberedt på å bruke opptil 10-15k på dette.

 

Takker og bukker for tips!

Selvfølgelig er det mange linker. Hvis jeg var deg hadde jeg ikke giddet å kjøpe et fullstendig sett med komponenter på én side, det er nærmest dømt til å bli dyrere enn å velge ut på ulike sider. Jeg ville fremdeles brukt siden jeg linket deg til, og bladd ned til et "nivå" du vil legge deg på. Regner med at det aller meste er å finne på Power i én eller annet variant (skjermkort kan du finne samme modell fra ulike produsenter, hovedkort finnes ofte i flere modeller med veldig like egenskaper).

Lenke til kommentar

Tror jeg går for en av disse to:

 

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/stasjonaer-pc/asus-g11cd-k-nr085t-dt/p-505354/

 

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/stasjonaer-pc/asus-g11cd-k-nr150t-dt/p-570533/

 

Ser den ene har 512 gb ssd og 8 gb skjermkort, mens den andre har 256 gb ssd og 11 gb TI skjermkort. Eneste forskjellen jeg ser. Sistnevnte er vel da å anbefale?

Lenke til kommentar

Hvem er det som betaler de siste 20% ene i disse tilbudene? Så de hadde samme deal med skeidar for et par uker siden.

 

Kan ikke tenke meg at butikken faktisk selger produktet 20% billigere.

Det er tilbud for de som betaler med DNB Mastercard. Ser tilsvarende den med 11gb kort ligger på komplett for samme pris, men med 2tb disk, kontra 1 på den hos Power. Den ekstra tb`n i disk er ikke verdt 4k...:-) Jeg klarer ikke helt å se at jeg skal kunne bygge en maskin med samme ytelse for 16K, men hvis noen mener det er mulig er det bare å tipse :-)

Lenke til kommentar

Hvem er det som betaler de siste 20% ene i disse tilbudene? Så de hadde samme deal med skeidar for et par uker siden.

 

Kan ikke tenke meg at butikken faktisk selger produktet 20% billigere.

 

Er nok DNB som dekker, om ikke alt så en stor del av prosentene. Pleier vel å virke sånn at du betaler full pris til butikk og så får du 20% godskrevet til kredittkortet fra DNB etterpå.

Lenke til kommentar

Driver å bygger PC på power, men de har nesten ingenting på lager? Kan man ikke få tilbudet da?

 

Spesielt skjermkort var det lite av, skulle hatt 1070 asus..

Joda du får tilbudet om du bestiller.

 

sitat:

Dersom varer er utsolgt på power.no, er det fortsatt mulig å bestille varen direkte i butikk med levering frem i tid så lenge varen betales for i sin helhet under Supertilbudet. 

Lenke til kommentar

Det er det samme for meg om de lager pengene av modelleire, bare vi på grasrota tidvis kan gjøre gode kjøp...:-) Det viktigste er å betale fakturaen på forfall, hvis ikke blir det dyrt. Det er der de henter pengene.

 

Det ble pakka med 1080 TI på meg. Nå gjelder det å finne en skjerm som står i stil. Jeg tipper den gamle Benq M2700HD kommer litt til kort i dette selskapet...:-)

 

Noen anbefalinger? 

 

Ser litt på denne: https://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/AC27XB271HUBM/acer-predator-xb271hu-27-gamingskjerm

 

Slik jeg ser det har Power et elendig utvalg av gaming skjermer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...