Gå til innhold

TEST: Altibox-dekoder 2017 – Huawei Q22


Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti at lyden faller ut på HBO appen? Jeg har stort sett hver eneste gang jeg har spilt av en serie på HBO opplevd ett eller flere dropouts på 2-3sekunder. Dette er alltid når lyden er satt til flerkanals. Hvis jeg velger 2-kanals lyd i innstillingene så opplever jeg det ikke.

 

Var i kontakt med support som skulle laste inn en beta-versjon av software på Q22 rett før helga som var (natt til fredag mener jeg). Har ikke sjekket versjonsnr før og etter på Q22, men i går opplevde jeg i alle fall at lyden falt ut igjen (med eller uten beta-software).

 

Veldig irriterende selvfølgelig...

 

DrE

Jepp! Opplever det selv. Har noe av samme problemet på vanlige TV-sendinger også en gang i blandt, men der er problemet langt mindre (bare en bittelitten dipp). På HBO varer dropouten gjerne et par sekunder og jeg ser receiveren min er uten lydsignal like lenge.

 

Eneste "uoriginale" i mitt Altibox-oppsett er nettverkskabelen fra FMG`en, men det er en helt vanlig CAT5E-kabel.

 

EDIT: Altibox svarer:

Leverandøren vår jobber med å finne og løse feilen men har ikke klart dette enda. En løsning er å sette lyden til stereo. Det skal løse det midlertidig
Endret av Flakkmeister
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...