Gå til innhold

SNIKTITT: Nokia 8 Vi har prøvd den nye topp-Nokiaen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Weak sauce? Skulle sett f 1.7 på kameraet mtp på at dette er Nokia, samt at de bruker Carl Z. 

Og skjermen, hvorfor så knuslete med skjermen? Her skulle jeg gjerne sett 6" og tilnærmet rammeløs. 

 

Om Nokia jobber litt hardere med neste modell så skal jeg vurdere en Nokia. Nokia 8 blir for meg halvveis til ingenting. 

Endret av bojangles
Lenke til kommentar

 

Slapp den Nokia telefonen hater android ubrukelig os som ikke greier noe uten og måtte reset Es hele tida. Android kommer jeg aldri og ha en Windows Nokia ja men aldri en Android Nokia. Det er ikke Nokia. Og Carl zeis kommer aldri tilbake den eier Microsoft når de kjøpte Nokia mobiler sist

 

Kan du ta det en gang til, på norsk?

Hehe...

Lenke til kommentar

 

Slapp den Nokia telefonen hater android ubrukelig os som ikke greier noe uten og måtte reset Es hele tida. Android kommer jeg aldri og ha en Windows Nokia ja men aldri en Android Nokia. Det er ikke Nokia. Og Carl zeis kommer aldri tilbake den eier Microsoft når de kjøpte Nokia mobiler sist

Kan du ta det en gang til, på norsk?

 

 

Serpent Translate

Slapp den Nokia telefonen der. Hater Android, ubrukelig OS som ikke greier noen ting uten at OS må resettes hele tiden. Android kommer jeg aldri til å ha, en Nokia med Windows ja, men aldri en Nokia med Android. Det er ikke Nokia. Og Carl Zeis kommer aldri tilbake, den eier Microsoft fra den gang de kjøpte Nokia.

 

Lenke til kommentar

Slapp den Nokia telefonen hater android ubrukelig os som ikke greier noe uten og måtte reset Es hele tida. Android kommer jeg aldri og ha en Windows Nokia ja men aldri en Android Nokia. Det er ikke Nokia. Og Carl zeis kommer aldri tilbake den eier Microsoft når de kjøpte Nokia mobiler sist

 

Carl Zeiss är tillbaka till Nokia

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...