Gå til innhold

SAMLETEST: Billige spillskjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vgs overskrift...

 

"Dette er den aller beste PC-skjermen for spilling"

 

sigh.... Helt utrolig.

"Vi tester en håndfull populære spillskjermer for gamere på budsjett" ville vært mer nøyaktig.

 

Er det forøvrig en grunn til at dere tester freesync skjermer akkurat nå? Sitter dere muligens på et vega kort? :o

Endret av 7LSNYR1X
Lenke til kommentar

VG! tullball! min rog 2k 165hz g-sync spiser disse skjermene til frokost!

 

Har tre PG27Q9 selv, og disse er nok en klasse over skjermene i denne testen. Men så koster de også noe mer.

 

Selv er jeg ikke helt 100% overbevist om at IPS var det helt riktige valget til min dedikerte gaming rigg, men oppløsning og størrelse er for min del et minimum, selv om jeg faktisk spiller litt bedre på mindre skjermer i spill som CS etc.

Lenke til kommentar

Vgs overskrift...

 

"Dette er den aller beste PC-skjermen for spilling"

 

sigh.... Helt utrolig.

 

Hei! Det er ikke alltid overskriftene på VGs sider og våre egne samsvarer helt, og her kom det nok litt uheldig ut. Om det skulle være noen usikkerhet, så henviser jeg til overskriften på Tek, der vi presiserer at det er snakk om billige skjermer med et gitt sett spesifikasjoner – ikke nødvendigvis den beste på markedet.

 

– Torstein

Lenke til kommentar

 

Vgs overskrift...

 

"Dette er den aller beste PC-skjermen for spilling"

 

sigh.... Helt utrolig.

"Vi tester en håndfull populære spillskjermer for gamere på budsjett" ville vært mer nøyaktig.

 

Er det forøvrig en grunn til at dere tester freesync skjermer akkurat nå? Sitter dere muligens på et vega kort? :o

Hei! Hovedgrunnen til at det er FreeSync-skjermer er at G-Sync koster mer fordi det er en prorietær teknologi – og her skulle vi ha det billigste vi fant.

 

– Torstein

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...