Gå til innhold

Sette automatisk som hotspot når lader? (android 7)


Anbefalte innlegg

er det en instilling eller app for dette? er en for å sette den automatisk på wifi et sted, men jeg vil ha den automatisk som hotspot. også skru den av når strømkabelen ikke lenger er i (for å unngå batteribruk)

 

har en mobil med 100 gb / mnd data på som ofte brukes når jeg reiser osv og fungerer som mobil router.. derfor :)

Endret av marius77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

prøvde den, men den rotet med andre funksjoner

 

jeg lar android være som det er intill videre

Jeg bruker AC auto hotspot på min gamle sony xperia z1 compact. Når telefonen får strøm fra bilen ved start, skrur wifi hotspot seg på automatisk. Den er på helt til jeg skrur av tenningen på bilen. Telefonen skrur da av hotspot og setter på strømsparemodus. Telefonen er på hele uka og bruker knapt strøm.

 

Jeg har dog avinstallert absolutt alt av apper som lar seg fjerne, og satt oppdateringer på manuelt i play store. Tlf har også fått en øvre grense for vvor mye mobildata som kan benyttes per måned. Jeg la tlf i bilen i starten av august med ladekabeø tilkoblet bilen. Sjekket den for strøm osv i går. Batteriet er på 90% når bilen ikke har blitt brukt på 3-4 dager. Sjekket i dag igjen etter en biltur. 100% nivå på tlf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...