Gå til innhold

Guild Wars 2 får en ny utvidelsespakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ugh, Guild Wars er utrolig anti-fun og gir folk ekstrem grinding bare for kosmetisk dill dall. De har mye å lære fra Blizzard.

 

Haha, første gang jeg har hørt en anklage om grinding på et spill og en henvisning til Blizzard for hvordan man kan unngå det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gleder meg som en liten unge til dette! At Guild Wars 2 kun er grinding er noe av det absolutt dummeste jeg har hørt. Har spilt i mange år nå, men er haugevis av puzzles, achievements, collections osv. å jobbe med fortsatt. I tillegg får spillet kontinuelig nytt innhold i form av nye quest i såkalte "Living World"-pakker som også kan inneholde helt nye områder å utforske. Noe grinding er det selvfølgelig, men er da ingenting i forhold til gjennomsnittet innenfor sjangeren. Alt avhenger av hva du ønsker å oppnå.

Endret av AedionGame
Lenke til kommentar

Jeg har spilt endgame på høyt nivå i WoW i flere år tidligere, og det involverer sjukt mye grinding. Du må jo møte opp med flasks, potions, scrolls også videre. Den siste expansion ga meg en følelse av mindre grinding, men det var jo fordi de blant har sett til nettopp GW2 og hvordan de løser quests.

 

Det som jeg fascinerer meg med GW2 er hvordan de ikke har endgame på den tradisjonelle måten. De har derimot lagd verden på en slik måte at du finner endgame overalt. Det er en artig vri. Av alle mmorpgs jeg har spilt (jeg liker å prøve de fleste) så er GW2 det jeg har spilt med minst grinding etter min mening. Men jeg har også sluttet å spille tradisjonelt "endgame", med raids så det influerer min mening selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Må si jeg faktisk gleder meg til dette. Jeg spilte gw2 masse for et par år siden. Stort sett kun WWW som var den gøyeste pvp'en jeg har spilt i mitt liv.

 

Ser nå at thief får bruke rifle. OG at man kan sette seg ned i knestående med riflen. Dette ser bra ut, og jeg tror jeg kommer til å gå fra dual pistol wielding engineer til thief med rifle.

 

Mitt eneste store problem med gw2 er at dem har litt problemer med hvordan kroppene ser ut på mennesker. Det er noe som ikek stemmer med proposjonene...og males ser ut som dem har hoftefeil. Og omtrent alle lange kostymer til males ser ut som kjoler som blafrer når man beveger seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...