Gå til innhold

SNIKTITT: Call of Cthulhu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

- Jeg ble lettere skuffet da jeg innså at dette ikke ble en direkte remake av "Dark corners of the earth".

 

Men er stoooooor fan av H.P. Lovecraft så forventningene er ganske så høye.

 

Spillet ser lovende ut så langt, bare dem ikke går i samme fellen som andre har gjort når det kommer til skildringen av cthulhu.

Endret av BizzyX78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dark corners of the earth var ikke akkurat særlig bra. Starten var fantastisk. Byen og folket var skummle. Du følte bare at noe ikke stempte, og det gjorde at atmosfæren var på toppnivå. Dessverre tok det ikke lenge før spillet det ble et vanlig fps spill med ctulhu historie, og spenningen forsvant ut vinduet.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Dark corners of the earth var ikke akkurat særlig bra.

Starten var fantastisk.

Byen og folket var skummle.

Du følte bare at noe ikke stempte, og det gjorde at atmosfæren var på toppnivå.

Dessverre tok det ikke lenge før spillet det ble et vanlig fps spill med Cthulhu historie, og spenningen forsvant ut vinduet.

 

 

 

 

- Om man liker et spill eller ikke er høyst subjektivt.

 

Jeg for min del likte "Dark corners of the Earth" veldig godt, og det på tross av at det hadde FPS-elementer innbakt i oppskriften.

 

Det som plaget meg og tilsynelatende også gangske så mange andre var at det var fullt av bugs.

Men med litt knoting og lapping så er det spillbart.

 

Det faktum at "Dark corners of the Earth" hadde FPS-elementer var ikke så negativt som mange skal ha det til.

 

Jeg for min del elsker Doom3, og det igjen er i bunn og grunn et FPS-spill med "Horror og Mystery"-elementer.

I motsettning til "Dark corners of the earth" som er i bunn og grunn et "Horror og Mystery"-spill med FPS-elementer.

 

FPS-elementene i "Dark corners of the earth" kan sammenlignes med 3rd-person-shooter-elementene i spill som "Resident Evil(Biohazard)" og "Silent Hill".

 

Man trenger ikke skyte om man ikke blir tvunget til det.

 

Det virkelig kontroversielle med "Dark corners of the earth" var boss fight'en.

 

Det hele hadde vært mye mer troverdig om boss fight'en hadde endt dårlig for Jack i slutten av spillet.

 

Noe som jeg håper på at dem har rettet på i "Call of Cthulhu" som nå er under utvikling.

 

"Once you go insane, there's no turning back."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...