Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

"ikke kjøp på toppen" er en ekko som gjenntar seg selv. men av en eller annen grunn blir dette ekkoet ikke sagt godt nok fordi jeg ser heletiden at folk ønsker å kjøpe inn når markedet er hyped og overpriset. jeg tror slike mennesker er drevet av euforia og profit uten å være realistisk. 

xrp charten er bare et eksempel fordi noen nevnte kjøpe xrp for noen dager siden (håper personen ikke gjorde det, lol)

 😛

God Jul og Godt Nyttår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ex-jordbærplukker skrev (1 time siden):

Eth er veldig sterk coin, pluss det er ganske mange ERC20 altcoins som kjører på etherium plattformen. Så jeg er ikke helt sikker når men en dipp vil det bli. Min svakhet er å finne ut når, mem om jeg tar vill gjetting så vil det bli mid februar 2021

Blir bra om eth dropper enda litt til, kjøpe enda mere:) Kjøper gjerne på 300 euro! Fornøyd med å kjøpe på 604 dollar men

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar

Jeg er ingen finansrådgiver, all handel må gjøres på eget ansvar og husk det er alltid risiko selvom ting ser lett tjent.

Angående xrp det vi ser er begynnelsen på "dead cat bounce" + xrp har en pending rettsak med sec som jeg tror markedet vil reagere negativ hvis xrp guttene taper rettsaken, selvom rettsaken er bare bullsh!t. En annen ting som er med på trekke xrp ned er at en del crypto i markedet (bitcoin, etherium etc) er generelt high nå og det er forventet priskorreksjon i markedet som igjen vil påvirke prisen til altcoins som xrp. Etter priskorreksjonen,  rettsak osv er over vil xrp gå oppover, ellers er denne perioden for selgere og ikke kjøpsperiode. 

Endret av ex-jordbærplukker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så mange noobs som ender med øknomisk ruinere seg med krypto, har alltid lurt på hvem de her krypto rike menneskene er ?

Alle de her som står bak div coins må jo alle være rike.

Selv har jeg valgt holde meg unna krypto for det meste.

Fortsatt sånn at det finnes de her massive pump & dump gruppene på telegram ?

Lenke til kommentar
On 12/23/2020 at 4:11 PM, ex-jordbærplukker said:

...jeg ser heletiden at folk ønsker å kjøpe inn når markedet er hyped og overpriset. jeg tror slike mennesker er drevet av euforia og profit uten å være realistisk. 

 

Da jeg kjøpte i 2017 tok jeg det som et eksperiment, da tenkte jeg å sitte den toppen ut og bli sittende langsiktig. Det viser seg vanskelig å sitte i ro. Jeg solgte LTC med grei fortjeneste, egentlig for å teste salg. Men de kjøpte jeg tilbake altfor tidlig. Denne gangen satser jeg heller på å selge på vei oppover og kjøpe tilbake i skyggenes dal. Solgte BTC kjøpt i 2017 med fortjeneste for et par uker siden, men det jeg kjøpte noen uker senere er ikke like greie å bli kvitt. 

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søndags oppdatering, XBT nådd ny milepæl idag morges, enda new world records 

Command execute dump!

xbtath.thumb.png.b12c6568a7a7ff9b12866d65940fc5b9.png

 

  • Xrp former en dead cat bounce fortsatt, men fear not, tror den vil ligge stabil mellom 0.18-0.30euro en stund før den går tilbake til sin "storhetstid" på 0.5 euro og oppover (til rettsaken er ferdig eller til det kommer nyheter). 

xrp.thumb.png.41bc1fd149590b56c24997bb632a3920.png

 

  • Markedet generelt opp for øyeblikk

drar hele opp.png

Endret av ex-jordbærplukker
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
tommyb skrev (23 timer siden):

Da jeg kjøpte i 2017 tok jeg det som et eksperiment, da tenkte jeg å sitte den toppen ut og bli sittende langsiktig. Det viser seg vanskelig å sitte i ro. 

Der er jeg helt enig. Jeg var dum nok til å bli med på hypen i 2017, og kjøpte både mining-utstyr og krypto uten engang å forstå hvordan det hele fungerte. Ser nå at jeg kan selge meg ut med fortjeneste selv om jeg trekker fra prisen for datautstyret, og jeg må innrømme at det frister voldsomt å bare selge alt sammen for å sikre at jeg kommer meg ut av det hele uten tap. 

På den annen side så er dette penger som jeg allerede ser på som tapt, og det er jo heller ikke snakk om voldsomme summer. Dessuten har varmepumpa mi gått i stykker, så jeg trenger mining-riggen til å varme opp stua. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...