Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske sikker på at Batshuayi starter på topp. Dessuten er det en slags uskreven Fantasy-regel å ikke starte sesongen med spillere som er nye i ligaen (Morata). Men fort gjort at begge to er på banen, og ender opp med ett poeng hver (hvis Chelsea sliter med å bryte ned Burnley). 

 

I tillegg til Lukaku tror jeg at jeg ender opp med Kane, siden det virker som mange dropper han. Slår han ikke til så er han lett å erstatte.

Lenke til kommentar

 

Kane eller Aguero?

 

 

Ingen. Ville heller gått for Lukaku. United har lett kampprogram i starten, og Lukaku scorer alltid mot de mindre gode lagene. Aguero spiller langt fra hver kamp. Kane er dyr, og brukte mange kamper på å komme i gang i fjor.

 

 

Rooney på Everton på jakt etter ny suksess, kan være noe å satse på som tredjemann på topp? Spiller nok på midten kanskje, men er veldig mye involvert fremover. Tror jeg gambler på han.

 

 

Kanskje, men ville heller gått for Chicharito, og spare 0.5 mill. Rooney kan fort miste plassen i startellevern så dårlig som han spilte den siste sesongen i United. Gayle fra Newcastle er en måltyv til 6.5 mill, men han har en småskade.

 

Her er mitt lag (mulig jeg foretar noen endringer imorgen):

 

                    De Gea

Cedric - Dawson - Alderweireld - Rangel

Mkhitaryan - De bruyne - Alli - Zaha

              Lukaku - Firmino

 

Benk: Elliot, Loftus-Cheek, Fonte, Gayle

Hva er grunnen til at Rangel har så høy eierandel? Fatter det ikke til tross for at han koster 4. Han kommer ikke til å spille og med så høy eierandel kommer prisen til å synke til 3.9 allerede etter 1-2 runder. Da sitter man med et problem det er vanskelig å kvitte seg med.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med få laget til å funke:

 

  foster

Luiz, Van aanhold, ? 

Zaha, De bruyne,  Eriksen, Fabregas

Jesus, Gabbiadini, Lukaku

 

Ben: Elliot, Mariappa, Ward-prowse, ?.

 

Mangler 2 spillere og har £8 igjen. Hva hadde dere gjort? Burde jeg kvitte meg med Eriksen for å få mer å rutte med?

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med få laget til å funke:

 

  foster

Luiz, Van aanhold, ? 

Zaha, De bruyne,  Eriksen, Fabregas

Jesus, Gabbiadini, Lukaku

 

Ben: Elliot, Mariappa, Ward-prowse, ?.

 

Mangler 2 spillere og har £8 igjen. Hva hadde dere gjort? Burde jeg kvitte meg med Eriksen for å få mer å rutte med?

 

Stor risiko for at hverken jesus, fabregas eller gabba starter. (pogba for eriksen, kane for jesus, og fyll på med cedric?)

Endret av Armador
Lenke til kommentar

 

Trenger hjelp med få laget til å funke:

 

foster

Luiz, Van aanhold, ?

Zaha, De bruyne, Eriksen, Fabregas

Jesus, Gabbiadini, Lukaku

 

Ben: Elliot, Mariappa, Ward-prowse, ?.

 

Mangler 2 spillere og har £8 igjen. Hva hadde dere gjort? Burde jeg kvitte meg med Eriksen for å få mer å rutte med?

Stor risiko for at hverken jesus, fabregas eller gabba starter. (pogba for eriksen, kane for jesus, og fyll på med cedric?)

Kommer Cedric til å starte da?

Lenke til kommentar

 

Trenger hjelp med få laget til å funke:

 

foster

Luiz, Van aanhold, ?

Zaha, De bruyne, Eriksen, Fabregas

Jesus, Gabbiadini, Lukaku

 

Ben: Elliot, Mariappa, Ward-prowse, ?.

 

Mangler 2 spillere og har £8 igjen. Hva hadde dere gjort? Burde jeg kvitte meg med Eriksen for å få mer å rutte med?

Stor risiko for at hverken jesus, fabregas eller gabba starter. (pogba for eriksen, kane for jesus, og fyll på med cedric?)

Gabba startet sist treningskamp og virker å være foran Austin. Det samme gjelder for fabregas, og med tatt i betraktning at bakyoko er skadet har dem lite valg.

Er selv usikker på om Jesus startet, men kommer mest sannsynligvis til å endre en del snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...