Gå til innhold

MP3 spiller vil ikke holde seg på uten å være tilkoblet en lader


Gjest Slettet-rSyFTyLegO

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-rSyFTyLegO

Hei, først og fremst så vet jeg ikke helt hvilken tråd jeg skal skrive dette i, så jeg tok "Hjelp til skadet telefon eller nettbrett" siden det er det nærmeste emne jeg kunne finne.

 

Jeg har nå hatt denne MP3 spilleren en stund, og jeg har ikke brukt den på et par år. Nå når jeg prøver å bruke den, så virker den ikke helt. Den spiller musikken og alt helt bra. Men den vil ikke holde seg på hvis ikke laderen er plugget i.

 

På og av knappen ser heller ikke ut til å virke. Når jeg plugger MP3 spilleren i laderen, så går den automatisk på, og jeg kan ikke ta den av mens den lader. Den går også av når jeg drar ut av laderen og vil ikke skru seg på før laderen er i.

 

Jeg lurte på om noen av dere vet hva som er gale og vet hva jeg kanskje kan prøve for å fikse dette.

 

PS: Jeg er ikke helt sikker på hvilken type MP3 spiller jeg har. Jeg fikk den i en bokklubb kalt Girl:IT. Men her er ihvertfall bilde av den:

 

 

Endret av Slettet-rSyFTyLegO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan vel høres ut som om batteriet er ødelagt, det kan du sjekke ved å ta ut batteriet og måle spenningen på det med en multimeter. Det gir ikke et helt nøyaktig svar, men burde kunne gi en pekepinn.

 

Da ser du også hva slags batteri den har, og om det er mulig å få tak i ett nytt,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rSyFTyLegO

Det kan vel høres ut som om batteriet er ødelagt, det kan du sjekke ved å ta ut batteriet og måle spenningen på det med en multimeter. Det gir ikke et helt nøyaktig svar, men burde kunne gi en pekepinn.

 

Da ser du også hva slags batteri den har, og om det er mulig å få tak i ett nytt,

Det ser ut til at jeg ikke kan ta ut batteriet uten å ødelegge hele MP3 Spilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...