Gå til innhold

E-SPORT: E-sporten inntar Norway Cup


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

cs? :8

 

Tipper Overwatch er mye enklere å selge, sci-fi eventyrfigurer med grafikk som minner om animasjon/tegneserier kan de fleste svelge.

 

Terrorister mot anti-terrorister i en kamp til døden med litt mer realistiske settinger er vanskeligere å få foreldre og sponsorer til å godta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

cs? :8

 

Tipper Overwatch er mye enklere å selge, sci-fi eventyrfigurer med grafikk som minner om animasjon/tegneserier kan de fleste svelge.

 

Terrorister mot anti-terrorister i en kamp til døden med litt mer realistiske settinger er vanskeligere å få foreldre og sponsorer til å godta.

Ikke minst mye kjedeligere å se på for de som ikke kan spillet.

Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at Rocket League skal spilles på PS4, noe sannhet i dette?

 

PS4 kjøres i 60 fps og man tvinges til å bruke PS4 kontroller. Jeg personlig bruker PS3 kontroller med square deadzone, og det er flere som bruker Tastatur og Mus.

 

Jeg kan ikke se for meg at mange vil spille på sitt beste på en PS4, så jeg håper for all del at PCer blir innbrakt til dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at Rocket League skal spilles på PS4, noe sannhet i dette?

 

PS4 kjøres i 60 fps og man tvinges til å bruke PS4 kontroller. Jeg personlig bruker PS3 kontroller med square deadzone, og det er flere som bruker Tastatur og Mus.

 

Jeg kan ikke se for meg at mange vil spille på sitt beste på en PS4, så jeg håper for all del at PCer blir innbrakt til dette.

 

Som ivrig tastaturspiller må jeg si at jeg føler meg undertrykket. Nei da. Men konsollen er langt enklere å flytte på og ta med seg ut i felten, så jeg kan forstå hvorfor dette valget er gjort. Jeg blir nødt til å legge meg i hardtrening med kontrolleren, med andre ord.

Lenke til kommentar

 

PS4 kjøres i 60 fps og man tvinges til å bruke PS4 kontroller.

 

Skulle 60 fps være negativt? Jeg trodde PS4 kjørte 30fps, men hvis det er 60fps ser jeg ikke noe galt i det. 60fps er jo smooth. Er faktisk det jeg kjører på PC`en, da jeg har på vsync.

Er man vant til 144 hz med 144 fps er det umulig å gå tilbake til 60 hz

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at Rocket League skal spilles på PS4, noe sannhet i dette?

 

PS4 kjøres i 60 fps og man tvinges til å bruke PS4 kontroller. Jeg personlig bruker PS3 kontroller med square deadzone, og det er flere som bruker Tastatur og Mus.

 

Jeg kan ikke se for meg at mange vil spille på sitt beste på en PS4, så jeg håper for all del at PCer blir innbrakt til dette.

 

Er ikke NM i rocket league.. Er en stand på Norway Cup for og vise fram esport :)

Lenke til kommentar

 

Har hørt rykter om at Rocket League skal spilles på PS4, noe sannhet i dette?

 

PS4 kjøres i 60 fps og man tvinges til å bruke PS4 kontroller. Jeg personlig bruker PS3 kontroller med square deadzone, og det er flere som bruker Tastatur og Mus.

 

Jeg kan ikke se for meg at mange vil spille på sitt beste på en PS4, så jeg håper for all del at PCer blir innbrakt til dette.

 

Er ikke NM i rocket league.. Er en stand på Norway Cup for og vise fram esport :)

Ser den, men ville vært synd hvis det ikke blir vist fram fra sin beste side. Ville også vært synd og gå glipp av den legendariske Heggen <3

 

Det står også at finalene spilles på Scene og ikke stand :)

Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at Rocket League skal spilles på PS4, noe sannhet i dette?

 

PS4 kjøres i 60 fps og man tvinges til å bruke PS4 kontroller. Jeg personlig bruker PS3 kontroller med square deadzone, og det er flere som bruker Tastatur og Mus.

 

Jeg kan ikke se for meg at mange vil spille på sitt beste på en PS4, så jeg håper for all del at PCer blir innbrakt til dette.

 

Rocket League skal spilles på PC på scenen.

 

Når folk står i kø for å prøve spillene, så får de prøve på PS4

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

PS4 kjøres i 60 fps og man tvinges til å bruke PS4 kontroller.

 

Skulle 60 fps være negativt? Jeg trodde PS4 kjørte 30fps, men hvis det er 60fps ser jeg ikke noe galt i det. 60fps er jo smooth. Er faktisk det jeg kjører på PC`en, da jeg har på vsync.

Er man vant til 144 hz med 144 fps er det umulig å gå tilbake til 60 hz

Med mindre man kjøper 4k og slutter med fps.. Da går det fint ;) tenkte slik som deg en gang selv :)

Lenke til kommentar

 

Med mindre man kjøper 4k og slutter med fps.. Da går det fint ;) tenkte slik som deg en gang selv :)

 

Merker stor forskjell på 60hz og 144/120hz selv bare i Windows. Samt i mange spill som ikke er FPS også. Jeg valgte 1440p 144hz over 4k og 60hz, fordi forskjellen i oppdateringsfrekvensen var viktigere enn den siste oppløsningen.

Har 144hz liggende om jeg føler for det men liker bedre ratt og pedaler/xbox kontroller på 65“ enn en 24“ 144hz

 

Alt til sitt bruk vettu ;)

Endret av BX3.Moo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...