Gå til innhold

the defiance one på hbo snart?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke "The Defiant Ones" er HBO serie? Da er det rart at den ikke ligger på HBO Nordic, mulig at HBO ikke produserer serien og at det er noen avtaler som hindrer HBO Nordic å vise serien.

Serien kan piratkopieres, men jeg vet ikke om noen seriøse streaming tjenester som har serien.

Lenke til kommentar

Er ikke "The Defiant Ones" er HBO serie? Da er det rart at den ikke ligger på HBO Nordic, mulig at HBO ikke produserer serien og at det er noen avtaler som hindrer HBO Nordic å vise serien.

Serien kan piratkopieres, men jeg vet ikke om noen seriøse streaming tjenester som har serien.

 

det er en HBO serie, men den er foreløpig kun på den amerikanske HBO versjonen. På grunn av rettigheter så kan det hende at serien ikke kommer på HBO Nordic, men jeg håper inderlig det. 

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Kan være greit å ha noe fakta på bordet her ser jeg. Det er ikke en HBO-dokuserie utenfor USA og CA. HBO har bare betalt for den eksklusivt i USA og CA. Akkurat som du kan se Scientology-dokumentaren til Alex Gibney på Netflix liksom.

HBO har som oftest ikke de internasjonale rettighetene til musikkprogrammer og dokuer, derfor er det ingen automatikk i at HBO Nordic også får de. De må eventuelt kjøpe rettighetene på lik linje med andre. Og dermed mindre penger på f. Eks dramaserier eller annen fiksjon som er mer HBO sin ting.

The Defiant Ones har visstnok allerede blitt kjøpt opp av NRK, men de vil ikke vise den før senere i år.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...