Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 ting, noen som vet hvorfor visse ejuice smaker såpe etter en stund? kjøpte en "pink lemonade" som smakte godt de 2 første tankene og der etter smakte det såpe.

jeg vet det skal være 3 e-sigarett butikker i bergen området, en i åsane, skyen-i-byen og en til som jeg ikke klarer å finne, de er umulig å finne, har ingen 'online presence', gikk forbi på vei hjem fra skyen i byen men klarer ikke finne butikken igjen.

plz help!

Lenke til kommentar

jeg vet det skal være 3 e-sigarett butikker i bergen området, en i åsane, skyen-i-byen og en til som jeg ikke klarer å finne, de er umulig å finne, har ingen 'online presence', gikk forbi på vei hjem fra skyen i byen men klarer ikke finne butikken igjen.

 

plz help!

ismokeking i Kong oscars gate. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei, helt utrolig jeg ikke har kommet over denne tråden før nå.

Kanskje fordi jeg er ikke så ofte på diskusjon.no, men jeg har et spm.

Jeg bruker for tiden en Vaporesso Veco Solo, men så prøvde jeg en kamerat sin på nyttårsaften,

det var noe Smok TF V8 og lurte på å anskaffe meg denne, er det bare å kjøre på eller anbefaler dere noe annet?

Ble forbauset over hvor stort lettere det var å ta drag på den vs min og hvor mye friskere og mer smak den hadde.

Lenke til kommentar

Tommelregelen er at man holder seg unna Smok.

 

Er det sånn enda? Altså, jeg sitter med det samme inntrykket, noe jeg stadig tar opp om noen i familien snakker om å kjøpe seg noe fra dem. Men. Jeg har ikke møtt noen misfornøyde på lenge. Det virker som at alle de jeg har møtt som har noe fra dem er veldig fornøyde, noe som får meg til å tenke at de kanskje har blitt bedre. Jeg sitter selv med en eldre mod - i internettår er den jo en dinosaur - som jeg ikke vil bytte ut, så kanskje jeg rett og slett ikke vet hva jeg prater om lenger.

Lenke til kommentar

Var hos et vennepar på nyttårsaften hvor et vennepar av dem igjen var på besøk. Begge satt og dampet slike e-sigaretter. Dem satt og sdnakket om styrke og noe med "coil" samt smaker etc. Dem dampet jaggu meg hele kvelden og en av dem hadde med seg tre slike "piper". 

 

Var nesten så jeg ble flau på dems vegne. Det ser bare så utrolig teit ut. 

 

Hilsen en som sluttet å røyke for egen maskin for 5 år siden.

Lenke til kommentar

De har flere for variasjon, forskjellig smaker sikkert osv. Har en kompis som lett tok med seg 10 stk hvis vi skulle ut og drikke kaffe. Jeg orker ikke å passe på mer enn en. Det er som alt annet, noen trenger litt mer utstyr mens andre fint klarer seg med ett. Målet er jo å holde seg unna røyken og hvis de klarte det så burde det ikke spille noen rolle hvor teit de ser ut, du burde være stolt av dem!

Lenke til kommentar

De har flere for variasjon, forskjellig smaker sikkert osv. Har en kompis som lett tok med seg 10 stk hvis vi skulle ut og drikke kaffe. Jeg orker ikke å passe på mer enn en. Det er som alt annet, noen trenger litt mer utstyr mens andre fint klarer seg med ett. Målet er jo å holde seg unna røyken og hvis de klarte det så burde det ikke spille noen rolle hvor teit de ser ut, du burde være stolt av dem!

Joda, dem har kuttet ut røyken, men dem har pattet på disse batteripipene i over 11 år! For meg virker det som om det nesten er en hobby. Dem snakker nesten ikke om noe annet. Koster en del gjør det også. Han bruker flere tusen kroner på dette i året ble jeg fortalt. 

 

Man har flyttet avhengigheten fra sigaretter til disse batteripipene. Joda, man er muligens kvitt den usunne biten med å røyke, men allikevel. Jeg forstår rett og slett ikke poenget. 

 

Jeg synes disse pipene bare fordummer de som patter på dem. Rett og slett harry. Å det var ikke bare jeg som syntes det for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Syns det er ganske dumt, ignorant og rett og slett dårlig gjort av deg som medmenneske å hakke på folk for at de holder seg unna kistespikerne.

 

Begynner å bli passe lei at alle dere som ikke damper men som har klart å slutte uten noe som helst skal være så hovne og overlegne over andre som trenger damp for å holde kreftpinnene på avstand. Det forteller mer om hvor hvor fordummende du og dine meninger er enn noe annet...

 

Hva var målet ditt egentlig når du kom inn i en ecigg tråd for å prate dritt om ecigg og ikke har noe fornuftig eller konstruktivt å komme med? Så lei av at folk som deg skal hakke på andre.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Åh du har lyst til å leve lengre og bedre og adopterte en sunnere og MYE BILLIGERE hobby selv om det koster flere tusen i året (for en VITS! Man bruker lett flere tusen på røyk i måneden! Ecigg er INGENTING sammenlignet)! Faen så teit du er hvorfor gidder du være så dum?? Hahahha dumme forhåpningsfulle idiot!"

 

 

Har du lyst på applaus liksom for idiotien din?

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

...

Jeg synes disse pipene bare fordummer de som patter på dem. Rett og slett harry. Å det var ikke bare jeg som syntes det for å si det sånn.

Du er en sånn en ja..  :grin2:

 

Jeg ser for meg at den/de andre som liksom hadde samme "mening" som deg, egentlig bare jattet med og ventet på at dyrlegen skulle komme.

 

Du har helt rett i at det blir en hobby for mange.

Ser du noen disser deg for hobbyene dine?

Du var sikkert ikke mann nok til å ta det direkte med dem som satt å dampet heller, men kommer hit på internett som et tøft lite troll.  :sick:

 

Her vanker det et godt, gammelt; TA DEG SAMMEN!  ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den er ganske nice ja. Ville ikke anbefalt at man begynner rett på den men hvis du likte den så go for it!

 

Hehe å nei :) det er nok ikke min første. Har igrunn vært med i gamet en stund, husker min første Sub-ohm cig var Aspire Atlantis, også kjøpte jeg Kanger Subtank etter det.

Tipper har hatt mellom 10-20 e-cigs siden 2009.

 

Men ser det er litt delte mening om denne Smok TFV8 tank/kit, eller kanskje de mente merket generelt, noen sier det er å holde seg unna, andre sier det er blitt bedre, hva var isåfall dårlig med de?

Lenke til kommentar

Modsene deres (både med og uten batteri) har en tendens til å veldig varme. Varme er noe vi ikke vil ha i batterier. Tankene har variende produksjonskvalitet. Hodene er middelmådige på sitt beste.

 

Selv kjører jeg selvbygg med en VandyVape Kylin 2 (ekte 2) på en Aspire SkyStar.

Skjønner skjønner. Da gjenstår det bare å se om det er noe tess, skal gi rapport etter noen uker med bruk.

Bestilte ett kitt i gull fordi syns det så passe stylish ut :D

 

49616214_2917271861631741_70868503995246

 

 

 

Hvor kjøper dere e-juicen deres fra? Selv har jeg brukt Vapeclub.co.uk mest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...