Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

ALRIGHT!

 

Jeg har ett spørsmål angående nettbutikken : http://www.liberty-flights.co.uk/

 

Hvorfor får man kun kjøpt ejuice med kun VG eller kun PG??? Noen som vet om noen nettbutikk i england hvor man får kjøpt eventuelt en BLANDING av VG og PG?? Eller er det lagt opp slik at man må blande hvis man vil ha en blanding??

 

Hva anbefaler DU av VG eller PG, og hvorfor?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vel for det meste PG tror jeg. Jeg tror jeg har noen få VG også, da det er noen som er for tykke til å fungere i tankene mine. Er vel derfor jeg har mest PG. VG gir vel en litt mer fyldig smak og også mer damp om jeg ikke atr helt feil.

 

Og jo, det er flere sider som selger blandinger, men det er sikkert ikke alltid de opplyser om at det er en blanding.

Lenke til kommentar

Da tror jeg at det er PG jeg har kjøpt fra ecigwizard, og den var ALTFOR søt. Jeg taklet ikke hverken mentol eller vanilje bar, men hvis jeg blandet dem så gikk det sånn ca.

 

Du vet ikke hvem som faktisk selger blandinger? Helst hvor man kan bestemme forhold selv, vil ha sånn 60/40 PG-VG. Vet at altsmoke.com og vaporgod.com har det, men aaaaaaaa, posten! Må være ett land som det er lovlig å importere fra så min fantastiske pakke ikke blir stoppet i tollen igjen.

Lenke til kommentar

Smaker den cola?

Den smaker definitivt Cola - men den smaker ikke som den Colaen jeg hadde først, og likte godt(fra TW).. Jeg kan ikke forklare helt hvordan, men den er annerledes, så jeg bestilte heller den samme som jeg hadde.

Denne fra MV føler jeg kanskje egner seg bedre til blanding, f.eks med en tobakksmak, om man ønsker et hint av Cola. For meg ble den for mye alene.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt problemer fra MadVapes(USA) eller Healthcabin(Kina) - men dette er nok mye takket være at de merker pakkene med "electronics", "toy" eller "gift" istedetfor noe som høres suspekt ut.. Om tollen hadde åpnet dem på stikkprøve kan det fort hende det hadde blitt stoppet.

Dog skal jo batterier og tomme cartos gå helt fint - alt utenom produkter inneholdende juice/nikotin.

Lenke til kommentar

Har selv erfaringer med elektroniske sigaretter. Ser at manger lanserer e-sig som et røykeslutt produkt. Selv kan jeg ikke si meg helt enig i at det funker sånn for meg. Jeg røyker fortsatt, men nå røyker jeg e-sig. Min erfaring er at jeg røyker på en annen måte enn før. Mens jeg før tente meg en sigarett og røykte hele, tar jeg meg nå ett par trekk av e-sig`en og legger den fra meg. På den måten røyker jeg nå mye mindre enn før. Bedre for helse og ikke minst bedre for lommeboka... :-)

.

http://www.ecigarett...504-11-1-3.html

 

La ved en link til hvor jeg kjøper mine elektroniske sigaretter. Har gode erfaringer med disse.

Lenke til kommentar

Det står strengt tatt gratis frakt innen EU - hvilket ikke inkluderer Norge. Men kanskje Buffy oppdaget at det ble gratis uansett?

 

Joda, ble gratis, kun 5 pund pr 10 ml flaske som ble 20 pund til sammen. Intet mer, intet mindre :) Hvis jeg finner ut av at cheesecake'n deres er like god som vaporgod.com sin så må jeg kjøpe 30 ml flaske :D

 

Den er allerede sendt forresten. Hurra!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...