Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg trenger litt hjelp. For en stund siden kjøpte jeg noe jalla-greier som etter laaaaaaaaaaaaaaang tid kom i posten fra Kina. Det var en billig sak med cartomizers og jeg opplevde det slik at noen ganger holdt jeg på å bli slått i gulvet av styrken, mens jeg andre ganger ikke kjente noen verdens ting. Jeg bestemte meg derfor for å gå for noe litt dyrere. Jeg søkte litt på nettet og fant da en slik der man fyller på e-juice. Den jeg virkelig falt for, etter å ha sett en demo-video for den, var en der man kunne variere spenningen mellom 3,7 Volt, 4,2 Volt og 4,7 Volt. Jeg innbiller meg at det var av typen e-go, men uansett hvor mye jeg googler nå, så finner jeg den ikke igjen. (mener å huske at den kostet ca £60). Glemte selvsagt å bokmerke siden. Husker også at sigaretten var svart, hadde 3 ulike farger på "gloa" (i.f.t voltstyrken) og at munnstykket var litt flatklemt. Mannen på videoen snakket med britisk aksent og det var en svært detaljert og godt forklarende video. Dersom noen her får en aha-opplevelse av å lese dette, så setter jeg pris på linker evt en mail til [email protected]

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Er det noen her som har opplevd forskjellig tykkelse på ejuice utifra hvor man har kjøpt det fra? Har en flaske med banana mania som sagt fra altsmoke.com, fikk i dag en pakke fra vaporgod.com med forskjellig ejuice. Ejuicen fra vaporgod er veeeeeeldig tynn, omtrent som vann, og det ''virker'' på meg akkurat nå som at den tynne ejuicen gir dårlig med damp kontra den tykke.

 

Er det noen andre som har opplevd det samme eller er det bare hodet mitt som tuller med meg? :p

Lenke til kommentar

Har røykt Camel i 10 år, og jeg likte overhodet ikke Desert Ship, men den som heter RY4, den har veldig fin "vanlig" røyksmak - ikke alt det søtklisset.

Jeg lo mest når jeg så alle smakene, og tenkte at som røyker vil jeg ikke ha de kvalmende vannpipesmakene, men bare klassisk tobakkssmak.

Men, bare for gøy bestilte jeg en Cola, fra totallywicked - og den digger jeg faktisk! Digger og eGo-batteriet, det varer jo 3-4 ganger så lenge som autobatteriene, og er i tillegg passthrough.

 

Dere som har vært i markedet en stund - dette ser ut til å være ekte vare, isåfall er det vel knallpris for to stk eGo samt lader?

http://www.dealextre...b-flavor-111509

Endret av toth
Lenke til kommentar

Til dere som bruker tanks:

Jeg har nå begynt med tanksystemet til 510 batterier, og hvordan er det dere får av den ''cappen''? Jeg må bruke tenna hver eneste gang (lirker tannen 'under' for å få den opp) og får ejuicesmak i kjeften, som ikke er sååå delikat :p Er det også vanlig for dere at tanken er skikkelig våt når du drar den ut av automizeren etter bruk? Fant ett godt tips på nettet om å ''dytte på plass'' cappen hver gang jeg drar av den plast-sikkerhetsgreia, og hver gang jeg drar den ut av automizeren.

Lenke til kommentar

HERREGUD JEG ER SÅ BLOND!

 

 

Men det fikser fremdeles ikke problemet mitt. Jeg har en helt maken e cigg, eneste forskjellen er at det er en ''joyetech''. Alt ser helt likt ut, bortsett fra at jeg bestiller min ejuice fra vaporgod.com, ikke totally wicked, og det går rett og slett ikke å stikke tuten på ejuice flaska i tanken sånn.

 

Jaja.. får bare åpne som jeg gjør nå da :/ Nekter å gå rundt med sprøyte for å fylle.

Lenke til kommentar

aaaa.... Blir så lei av å vente på pakker i posten!

Bestiller alltid for sent til at jeg går tom i mellomtiden.

Røyket ikke vanlig sigaretter 1 gang ilpt av de siste 2 månedene med ejuice, nå er jeg tom å ty til de vanlige vonde sigarettene mens jeg venter på tolltrollene.

Lenke til kommentar

E-sigaretten.no har levering på døren dagen etterpå.. men all juicen deres er dessverre (selvsagt) nikotinfri :/

 

Det hjelper ikke meg stort, heldigvis etter 1 uke i tollen fikk jeg beskjed om at den var ferdig fortollet i dag så da kommer den vel ilpt av få dager. må bli flinkere til å bestille når jeg har halvfullt.

Noen som har prøvd å bestille mer enn 90*3ml altså 270ml på en bestilling?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY

Har røyket e-sigg i 2 år, og er storførnøyd med TW sine produkter!

AleksanderK: Jeg bestiller 250 ml i slengen og det fungerer fint. Tviler på at det gjør noen forskjell fra 250 til 270..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har røyket e-sigg i 2 år, og er storførnøyd med TW sine produkter!

AleksanderK: Jeg bestiller 250 ml i slengen og det fungerer fint. Tviler på at det gjør noen forskjell fra 250 til 270..

 

Tror du misforsto, 270 er grensa i tollen. Spm var om noen hadde prøvd mer enn dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...